V začátcích freelancingu je všechno neznámé a občas máme pocit, že se nic nedaří. A co hůř občas máme pocit, že nic nefunguje. Trávíme hodiny abychom měli kvalitní službu, ale nikdo nás nezná. Jedním z propagačních kanálů, které můžete použít je web.
Web je nedílnou součástí prezentace podnikání a získání nových klientů. Pro kreativce může být kolikrát web tím rozhodujícím zda zakázku dostanou či ne. Proto byste mu měli rozumět a vědět jak s ním pracovat. S měnící se technikou a algoritmy je složitější prorazit. A proto Mioweb pro všechny tápající připravil vzdělávací videa. Aby usnadnili podnikání i jeho rozjezd, proto jsou videa k dostání online a zdarma.
Vzdělávání je rozděleno do třech videí, pro lepší přehlednost.
Nejprve se podíváme na důvody proč váš web nevydělává tolik, kolik byste chtěli. Algoritmy se mění a zpřísňují. A konkurence bývá také velká.Jako první se proto podíváme, zda vůbec umíte přivést zákazníky na web a jak jim ukázat vaši existenci na internetu. Ale není to jen o tom dostat klienty na web. Musíte umět dobře upoutat jejich pozornost, získat jejich důvěru a nakonec umět z návštěvníků webu udělat platící klienty.
Pokud máte pocit, že je u vás někde na webu chyba. Pak je tento vzdělávací program vhodný právě pro vás. Zdarma se můžete přihlásit do programu do 4.3. zde.
Videa jsou doplněna o články, které jdou více do hloubky v určité problematice. Tak se nezapomeňte podívat.
Pokud víte podle statistik, že návštěvnost webu je vysoká, ale potřebujete z návštěvníků udělat klienty, pak je pro vás vhodné druhé a třetí video. Ale i tak nedoporučujeme první vynechat. Možná právě tam narazíte na informaci, jak mít ještě větší nebo relevantnější návštěvy. Kolikrát není problém v nízké návštěvnosti, ale v relevantnosti příchozích osob na web.
Jestli jste tento problém vyřešili, pak je čas se kriticky podívat na váš web, druhé video vás jednoduše navede jaký obsah na webu mít a co naopak vynechat.
Díky jednoduché struktuře webu, návštěvníka neodradíte. Ale také nezapomínejte na povinné informace, které musí být na webu, jako je IČO, jméno společnosti a další. A samozřejmě nezapomínejte na kontakt. Neustále připomínaný blog, by neměl na webu chybět. Jednak vám pomůže vybudovat důvěru, ale pomáhá i algoritmům zařadit do vyhledávání váš web.
To samozřejmě není všechno, od budování důvěry je jen krok nákupu. Jak správně navést návštěvníka k nákupu, vybudovat důvěru a dovést ho tam, kam chci. Tomu se věnuje další video. Slyšeli jste někdy o magnetu? Víte, že po nákupu vztah nekončí a měli byste si klienty hýčkat? A víte jak je hýčkat? To vše a více představí poslední video ze série.
Výhodou této vzdělávací akce je, že je zdarma, a přihlásit se můžete do 4.3. Nemusíte si hlídat termíny, nemusíte nikam jezdit. Prostě se podíváte na video a přečtete si článek, když máte čas a chuť. A rovnou můžete novinky implementovat na web. Sledovat jak váš web navštěvuje více lidí a jak objednávky rostou. Čím dříve se přihlásíte, tím dříve můžete začít.
Foto: Jirilizler.com

0 Komentářů

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account