Většina z Čechů dodržuje základní pravidla pro udržitelný životní styl – třídíme odpad (Češi jsou na předních místech v Evropě, co se týká množství vytříděného odpadu), nevyhazujeme potraviny, ale pokud je to možné, tak kompostujeme, nosíme si vlastní nákupní tašku nebo sáčky na ovoce. Když však každý přidá ještě jeden nebo dva kroky ekologického chování navíc, ve výsledku to přinese obrovskou změnu pro životní prostředí a celou planetu. Svoji edukační kampaň, jak může každý svým přispět svým dílem, spouští 21. října výrobce spotřebního zboží Procter & Gamble ve spolupráci se sítěmi drogerií ROSSMANN.
Projekt bude mít za cíl vést a motivovat spotřebitele k odpovědnému a dlouhodobě udržitelnému chování se zaměřením na třídění obalových materiálů z výrobků z drogerie. Každý měsíc najdou čtenáři na webech www.rossmanninspiruje.cz nové tipy, jak tyto produkty správně recyklovat. Obsah bude připraven ve spolupráci s aplikací „Kam s ním“ a společností EKO-KOM, neziskovou akciovou společností, která provozuje celorepublikový systém třídění, recyklace a využití obalového odpadu.
 

0 Komentářů

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account