Nejdůvěryhodnější online sázení značky v Asii
„Osobní je politický,“ jako feministický slogan druhé vlny zdůrazňuje, jak systémy útlaku utvářejí každodenní boje. Misiva nyní informuje o zahájení veřejného uměleckého projektu o práci mateřství během pandemie.
Kampaň Mother Artists: Volební iniciativa chce generovat nové rozhovory o umění a mateřství. Vedená 44.4 Mothers/Artists Collective, stehenní feministická iniciativa poskytuje kritický diskurz často chybí v silně korporatizované mama kultuře, která často dominuje Instagram a Tiktok prostory. Strategickým umístěním politických loděnic na veřejných místech vytváří hybridní projekt a offline prostor v Ottawě a v regionu Outaouais pro matky/umělce, kteří byli přehlíženi a zkresleni ve světě umění.
Společenstvo přebírá své jméno z aukční prodeje 44,4 milionu dolarů Georgia O’Keeffe Jimson Weed/Flower No. 1, vůbec nejvyšší cena za kladivo pro umělkyni. (Ve srovnání, da Vinci posmrtně pytloval $450.3 milionů za údajné spící mistrovské dílo Salvator Mundi.)
Vznikla před 18 měsíci, 44,4 založila fotografka Elizabeth Raymer Griffin a vizuální umělkyně Sarah Jane Estabrooks jako předpandemické měsíční setkání pro umělce s různorodými praktikami, aby si navzájem kritizovali své práce ve studiovém prostředí. Důraz je kladen na poskytnutí „prostoru, odpovědnosti, termínů, hybnosti a reálného pocitu chápání jako umělce, který je také matkou,“ říká Raymer Griffin.
„Jedna ze zajímavých věcí, když jsme pracovali na překladu ‘Mateřství, je politický’ je, pokud to přeložíte přímo [z francouzštiny], mluvíte o ženských politikách,“ říká 44.4 spoluzakladatelka Sarah Jane Estabrooks.
Přestože kanadští rodiče mohou získat až 50 týdnů placeného těhotenství nebo rodičovských dávek z plánu pojištění zaměstnanosti (EI) v zemi, Spojené státy jsou jednou ze tří zemí na světě, které nemají národní mandát placené dovolené. Během této doby se 44.4 zaměřuje především na vybudování sítě mateřských umělců v kanadském národním hlavním městě, ale zajímá je také vývoj otevřeného organizačního modelu, který může převzít jiné komunity.
„Zatímco naše signatové intervence jsou místní, projekt se skutečně podíval ven a má nás uvažovat o tom, jak se můžeme připojit k jiným mateřským umělcům sítí, které již existují, stejně jako připojit se k mateřským umělcům, kteří již nejsou připojeni k větší síti,“ říká 44.4 umělecká členka Jennifer Cherniack.
Pandemie uvrhla do ostré úlevy nerovnosti rodinného života a jak matky stále nesou nepřiměřený podíl rodičovství. Podle New York Times většinu pracovních míst ztracených během rané části pandemie držely ženy. Od té doby dochází k výraznému zpomalení zaměstnanosti pracujících matek a míry účasti na pracovních silách, které se ponořily na úroveň, která nebyla od poloviny 80. let spatřena. V nedávném výzkumu vedeném sociologkou Jennifer Calarcovou o tom, jak narušování související s pandemií ovlivňuje matky, jsou obzvláště zranitelní lidé nezaměstnaní nebo vydělávají méně peněz než jejich partneři, protože mnozí politici předpovídají přístup k finančním zdrojům pro péči o děti do zaměstnání.
Zatímco pandemie přinutila kolektiv 44.4 Mothers/Artists, aby přeplánoval nadcházející skupinovou výstavu, otevřela příležitost spolupracovat na veřejném projektu v reakci na vyvíjející se omezení místních umění vystavujících směrnic během COVID-19.
Kolektiv se záměrně shodoval s nedávnými americkými volbami a komentoval je a vybral si nepolitickou stranou přidruženou barevnou schéma — tyrkysovou a žlutou —, která instaluje značky ve venkovních parcích nebo poblíž monumentální sochy pavouka Louise Bouržois před Národní galerií Kanady. Skupina zakomponovala svou kampaň na veřejných místech, ke kterým často přistupují matky a děti, ale také umělecké struktury světa ve hře pro 44,4 členů, kteří se živí jako profesionální pracující umělci, spisovatelé a umělečtí dělníci v hlavním městě národa.
„Máme tyto velké finančníky, instituce a organizace a pak tato malá umělecká centra,“ říká Cherniack, který je také uměleckým pracovníkem. „Dělá to opravdu komplikovaný prostor pro tvorbu umění.“
„Také není prostor pro umění,“ říká Raymer Griffith, který byl pomocným instruktorem v Pittsburghu Carnegie Mellon po dobu deseti let, než se přestěhoval do Ottawy se svým manželem a synem. „Jsem zvyklý žít v postindustriálních místech, kde si můžete založit obchod ve staré továrně na sušenky. To zde neexistuje, protože průmysl je [vláda].“
Stejně jako Lenka Claytonova probíhající Artist Residency v mateřství — open-source rezidence pro matky, aby self-direct ve svých domovech — 44.4 je součástí stále se vyvíjející peer-to-peer sítě přerozdělování příležitostí k nízkému pobytu a zdrojů pro umělecké profesionály, kteří jsou také rodiče. Vzhledem k tomu, že 44.4 se chystají k instalaci dalšího kola volebních signálů letos v lednu, skupina se těší na měsíční setkání se Zoomem a navázání spojení s místními galeriemi, aby pozorně sledovala změny, které její členové nyní vidí. Například kanadská rada pro umění nyní umožňuje umělcům uvést péči o děti jako způsobilé výdaje do předložených rozpočtů projektu a umělecká galerie Ottawa nabízí bezplatnou péči o děti.
„Milujeme myšlenku, že ostatní vezmou model, který vyvíjíme, do svých vlastních komunit,“ píše Cherniack e-mailem, pokud jde o širší důsledky místní organizace kolektivu. Pokračovala:
Jedním aspektem, který považujeme za specifický pro náš kolektiv, je to, že jsme skupina matek umělců ve velmi odlišných fázích rodičovství a tvorby umění, a vidíme to jako součást dynamiky. V jistém smyslu existuje určitý druh mentorství mezi členy v obou směrech. Naše skupina se také zaměřuje na tvorbu umění při mateřství, což vypadá opravdu jinak pro každého, a je tu spousta místa k prozkoumání toho, co to znamená.
Vzhledem k tomu, že v reakci na vzestup případů COVID-19 dochází opět k rozšířeným uzavírkám veřejných škol, poslání 4.44 hovoří o naléhavosti malých, intimních sítí a naplňuje stále se prohlubující nedostatek sítí sociálního zabezpečení v zemích, jako je Kanada a USA, a silným rodičovským tlakům, kterým se stále čelíme umělce-matky během pandemie.
Nový feministický umělecký kolektiv zvyšuje povědomí o práci mateřství
-
“进步的女权主义者”说,她为拜登建议锁定计划后感到遗憾
MinminWang||Domácí mazlíčci
一位进步的女权主义者和作家对她对前副总统乔·拜登的投票表示公开遗憾,声称她不知道他公开反对与Covid-19进行全国封锁。内奥米·沃尔夫博士(Naomi Wolf) 周日表示,她投票赞成拜登(Biden),但意识到他只有在大选后才实施封锁。她在一条推文中表示对自己的投票表示re悔:“如果我知道拜登如他现在所说的那样对’封锁’持开放态度,这在任何大流行中都是史无前例的,而且是一种可怕的做法,这种做法永远不会结束,因为精英们喜欢它,我永远不会投票给他。” 在选举后的日子里,拜登已宣布,他现在正在运行的不存在这是由发明“了当选总统的办公室”美国总统奥巴马在2018年 的考生实际上并不成为当选总统,直到选民召集和正式选举总统根据大选结果并符合宪法。 不过,拜登还没有被吓倒,并已张贴了他的拜登-哈里斯转型计划,其中包括如何“总统当选人拜登和当选副总统哈里斯”将击败Covid-19: “社交距离是不轻的开关。这是一个表盘。总统当选人拜登将直接疾控中心提供的关于如何转动拨盘向上或向下相对于风险和病毒传播的程度在社区水平的具体证据为基础的指导,包括何时打开或关闭某些业务,酒吧,餐厅和其他空间;什么时候开设或关闭学校,以及为使教室和设施安全需要采取哪些步骤;对聚会规模的适当限制;何时发布居家限制。” 该计划还包括一个全国性的面具任务: “总统当选人拜登将继续呼吁: “每个美国人戴口罩时,他们周围的人他们的家庭之外。 “每个州长都必须在自己的州强制执行该命令。 “地方政府也必须强制性地支持其国家命令。” 沃尔夫还发了一条推文,称她对拜登的“监视状态”以及他计划雇用10万人与个人保持密切联系的计划感到恐惧: “您在这里提议的监视状态令人恐惧,这无疑已经在COVID计划中进行了。拜登(Biden)已透露计划将所有美国人的COVID数据移交给大科技(Big Tech),从而使他们永远拥有开放和关闭经济的控制权-在他获得我的投票之前。” 在谈话的进一步内容中,沃尔夫说她无法投票支持特朗普,但称拜登的计划是一个“试探性气球”,结果是负面的:...
-
Reportérka CNN, která počala dítě v majáku, spáchá sexistický útok na senátorku
MinminWang||Domácí mazlíčci
Reportér pro CNN, síť, která se považuje za ikonu profesionálního žurnalistického průmyslu, ve středu ztratil nervy a spáchal misogynní...
-
Hollywood má rád feministky, když jsou imperialisté
MinminWang||Domácí mazlíčci
亞洲最受信任的在線投注品牌 Velký kočka-útok akční/slasher film Rogue, který byl propuštěn ve Spojených státech v srpnu, je rote B-film žánr cvičení...
-
Nejnovější reklamní senzace Vanderbilt odhaluje, co levicové feministky skutečně věří: Ženy jsou druhořadé muži
MinminWang||Domácí mazlíčci
Poslední levicový příklad feministického podbízení dokazuje jednou provždy tomu, čemu skutečně věří: že ženy jsou menší než muži. Všechno...
-
Feministky: Podpora Joe Bidena pro zákon o rovnosti LGBT by poškodila práva žen
MinminWang||Domácí mazlíčci
亞洲最受信任的在線投注品牌 Daleko levicová feministická ženská osvobozenecká fronta (WOLF) se staví proti zákonu o rovnosti transgenderových vztahů demokratů, protože...
-
Doga, něžný obr
Vojtěcha Březinová||Domácí mazlíčci
Život s dogou Vy co už něžného psího obra doma máte, víte……. a Vám co se tak chystáte učinit a...
-
Jak Černé ženy mohou pohánit budoucnost country hudby
MinminWang||Domácí mazlíčci
Nejdůvěryhodnější online sázení značky v Asii Kontextualizace, jak a proč černí umělci budou hrát významnou roli v dynamické budoucnosti...
-
Nezodpovědní majitelé psů
NikolaGeregová||Domácí mazlíčci
Je to asi měsíc co jsme šli na naše obvykle večerní venčení. V tom Mou❤ něco uslyšel a štěkl....