Jak online platforma SALON24 usnadňuje objednávání u kadeřnic a kosmetiček
Určitě to taky znáte – sedíte v kanceláři a potřebujete se objednat ke kadeřnici nebo na nehty, ale nechce se vám volat před hromadou kolegů. A večer je na to už pozdě. Přesně to zažívala i Lenka Šťastná, kterou tato zkušenost dovedla k nápadu na založení online platformy dostupné 24/7. Svůj nápad přitom konzultovala s kamarádkou Dášou, která sama pracuje v beauty službách. Ta jí potvrdila, že by službu, která by umožňovala klientům rezervaci online, uvítala a Lenka tak začala pracovat na platformě, která dnes usnadňuje život především beauty profesionálům.
Jak program funguje? Klient se objedná online a beauty profesionál obdrží objednávku rovnou do systému, kde se mu zapíše do online diáře. Přesně vidí, kdy u něj klient byl naposledy nebo zda je nový, k objednávce si může dělat poznámky, spravovat ji, nastavit upozornění pomocí sms, která klientovi návštěvu připomene a mnoho dalšího. Aplikace je dostupná i z mobilu a profesionálům plnohodnotně nahradí papírový diář, sledovat se dají i tržby a spousta dalších zajímavostí. Systém mohou využívat jako profesionálové na volné noze, tak salony s více zaměstnanci. Pokud jste tedy například zvyklý objednávat se ke konkrétní kadeřnici, v SALONU24 si to můžete jednoduše navolit. Jako majitel salonu pak máte absolutní kontrolu nad osobními daty klientů pomocí správy profilů. Nemůže se vám tedy stát, že by se kdokoli jiný mohl k těmto citlivým údajům dostat.
Výhody programu vyzdvihuje i majitelka salonu Manikúra Mary Cohr Martina Sittová: „SALON24 využívám již skoro půl roku a od té doby pociťuju, že mám víc osobního volného času. Díky jednoduchému online rezervačnímu systému nemusím již z velké části klienty sama obvolávat, registrují se k návštěvě sami. Zhruba čtvrtina mých původních klientů si již rezervuje svou návštěvu online, a přibyli mi i noví zákazníci.
Co považuji za úžasné jsou sms upomínky, které mi ušetří hodně starostí a i mí klienti tuto službu hodnotí velmi pozitivně. Rovněž jsem ráda, že mohu používat instatní diář, který je velmi přehledný. Předtím jsem měla diáře dokonce tři! Od té doby, co vlastním chytrý telefon mám přehled o veškeré pracovní agendě.“
Zdeňce Hrstkové, majitelce Home Nails Spa, zase vyhovuje, že díky programu získala profesionální prezentaci na webu a může ho využívat odkukoliv. „Nemám žádný salon, za svými klienty jezdím až do jejich domovů, a tím je má služba dost specifická. Aby se mi podařilo získat nové zákazníky, je pro mne důležité mít vytvořenou kvalitní a profesionální online prezentaci. Pro SALON24 jsem se rozhodla, protože nejenže splňuje tyto základní požadavky, ale nabízí toho mnohem více. Jelikož jsem často na cestách, hodnotím velmi pozitivně, že systém mohu odkudkoli využít – například zkontrolovat, kdy mám dalšího klienta, zhodnotit tržby nebo se podívat jestli nemám nějaké nové reference od klientů. Zatím dávám jedničku.“ Se službou je spokojená i Bára Rubínová ze studia Beauty body: „Online objednávání mi práci hodně zjednodušilo. Super je, že i když mám dovolenou, mé klientky mají stále možnost se objednávat.“
SALON24 využívá nově i brněnský The Brows Salon. Jeho výhody zhodnotila spolumajitelka Martina Jiříčková: „Náš salon využívá on-line rezervaci od samotného počátku fungování a zákaznicím tento způsob objednávání velmi vyhovuje. Diky systému SALON24 je rezervace jak pro nás, tak pro klientky jednoduchá a přehledná. Velmi oceňuji také webový profil salonu, kde můžeme zveřejňovat fotografie naší práce a naše zákaznice sem mohou vkládat reference.
Jste beauty profesionál a zaujala vás služba SALON24? Více informací najdete tady. Jste klientka beauty služeb? Najděte si svého profesionála i za pomoci hodnocení ostatních, která jsou na SALON24 dostupná!
Zdroj: Kristýna Malina