Stížnosti klientů cestovních kanceláří – pobavme se 🙂 II.

…pokračování

4)   Měli jsme zaplaceny letištní taxy, ale z letiště na hotel jsme jeli

autobusem stejně jako ostatní klienti.

5)   Cestovní kancelář by měla upozornit, že v době odlivu není voda v moři. 

6)   Stížnost na dovolenou v Řecku: “Jídlo v hotelu bylo moc řecké,

což nám nechutnalo.. Od poloviny zájezdu jsme tedy přestali využívat

polopenzi a chodili do místního fast foodu.

V příloze posíláme účtenky a žádáme jejich proplacení”.

7)   Klient: “Dobrý den, prosím, můžete mi e-mailem zaslat nabídku pobytů

u moře? Podmínkou je ubytování přímo na pláži s all inclusive

a v pokoji s výhledem na Eiffelovu věž.

Operátor: “Velice rádi vám zašleme nabídku all inclusive zájezdů v hotelech

přímo na pláži. Bohužel vyhlídku na Eiffelovu věž není možné zajistit,

protože se nachází dvě stovky kilometrů od nejbližšího pobřeží.”

Klient: “V tom případě se obrátím na konkurenční cestovní kancelář.

Věřím, že mému požadavku vyhoví. Známá byla takto ubytovaná v minulém

roce a byla velice spokojená.”

 Hudlenka

0 Komentářů

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account