Ženy jsou nesmírně silné bytosti, někdy toho však musí unést tolik, že už se to zdá příliš. Například v době, kdy přijde závažné onemocnění. Své o tom ví i Anna Henselová, které v pouhých čtyřiadvaceti letech diagnostikovali rakovinu prsu. Věděla, co to obnáší, neboť stejnou diagnózu si vyslechla již dříve i její maminka. Ani jedna z nich to však nevzdala a nenechaly si vzít ani radost ze života. „Mamka mi ukázala, že všechno zlé může být k něčemu dobré, a že i z těžkých chvil si můžeme odnést sílu a odhodlání,“ říká Anička.

Možná i proto, když v době léčby narazila na projekt Vuchlady, tak i přesto, že zrovna neměla vlasy a ani síly na rozdávání, přihlásila se. Tuto soutěž, jejímž cílem je hledat inspirativní ženy s odvahou být samy sebou a překonávat nejrůznější překážky, nakonec v roce 2024 vyhrála. Letos předá titul a korunku další ženě šířící pozitivní energii. Společnost Vuch totiž spustila již sedmý ročník a do 31. srpna 2025 se do něj můžete přihlásit na www.vuchlady.cz třeba i vy. „Moment, kdy jsem vyhrála, mi připomněl, že jsem víc než jen pacientka. Že to jsem pořád já, se sny, vášní a chutí žít naplno,“ vzpomíná Anička.

Přihlašovat se do soutěže Vuchlady 2025 je možné prostřednictvím webových stránek, posléze interní tým značky vybere 40 semifinalistek, z nichž na základě hlasování poroty vzejde desítka finalistek. Jména těchto žena a dívek budou zveřejněna 22. září a od té chvíle bude volba vítězky na veřejnosti. Kdo se jí stane se dozvíme 9. října na slavnostním vyhlášení, kterého se zúčastní i ambasadorka Vuchlady Lucie Borhyová.

Vuchlady letos podpoří duševní zdraví

Projekt Vuchlady má každoročně také charitativní rozměr a letos se pořadatelé snaží upozornit na to, že nedílnou součástí našeho života by měla být i péče o duševní zdraví. Každý člověk se totiž během života setkává s obdobími psychické pohody i nepohody, čelí každodenním výzvám, nejistotám či vnitřním zápasům. „Právě proto považujeme za klíčové o těchto tématech otevřeně komunikovat – bez předsudků, bez studu a s důrazem na vzájemné porozumění a empatii. Věříme, že každá žena má svou hodnotu a jedinečný příběh. Vuchlady 2025 má za cíl tyto příběhy zviditelnit – a zároveň otevřít společenský dialog o důležitých tématech, především o duševním zdraví,“ uvádí Martin Kůs, spoluzakladatel a CEO Vuch.

O tématu duševního zdraví se však nebude v rámci projektu pouze hovořit, ale Vuch věnuje za každou ženu přihlášenou do soutěže Vuchlady 100 Kč organizaci Nepanikař. A přidá-li li uchazečka k přihlášce i fotografii s produktem značky Vuch, přidá společnost ještě dalších 100 Kč na dobrou věc.

Rovněž vítězky soutěže se mohou těšit na krásné odměny, vítězka například získá kromě finanční odměny a zásoby doplňků také vlastní limitovanou kolekci či kurz krizové intervence od organizace Nepanikař. Je toho však mnohem více. „Být Vuchlady pro mě není jen o titulu nebo fotce na webu. Je to o tom být součástí komunity inspirativních žen, které si umí pomoci, povzbudit se a připomenout si, že i po těžkých chvílích může přijít spousta radosti. Jsem hrdá, že mezi ně patřím,“ dodává Anička Henselová, Vuchlady 2024.

 

Zdroj: Vuch a Anna Henselová

Foto: Vuch (se souhlasem)

Tagy:

©2025 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account