Snazší cestu k on-line rezervacím ubytování nyní přináší portál Hotely.cz, který vznikl sloučením tří úspěšných rezervačních portálů. Ač za tímto počinem stojí největší středoevropský hráč v oboru, maďarská Szallas Group, hosté i ubytovaní získají podporu lokálního českého týmu.
Populární rezervační portály hotel.cz, penzion.cz a hotely.cz se slučují pod jednu značku – Hotely.cz. Ta od března nabízí všechny dosavadní služby pod jednou střechou a s vylepšeným komfortem pro uživatele z řad cestovatelů i ubytovatelů. A neskrývá velké ambice – chce být silnou konkurencí pro globální hráče a propracovat se na pozici jedničky tuzemského rezervačního trhu.
Na webu Hotely.cz najdou lidé nabídku na více než 83 000 ubytování nejen v Česku, ale i v dalších zemích střední Evropy jako je Maďarsko, Polsko, Slovensko nebo Chorvatsko. A zároveň ubytovatelé mohou oslovit díky silné regionální přítomnosti Szallas Group i hosty z těchto zemí. „Českému trhu chybí úspěšná on-line rezervační služba, trhu naprosto dominuje Booking.com. A my věříme, že to s Hotely.cz dokážeme změnit. Chceme vybudovat novou a moderní značku, která přinese poskytovatelům ubytování lokální český servis, uživatelsky přívětivý extranet a zároveň zázemí silného regionálního hráče,“ uvádí Michal Drahoš – obchodní ředitel Hotely.cz pro Česko a Slovensko.
Český servis, mezinárodní dosah
Provozovatelem Hotely.cz je úspěšná maďarská firma Szallas Group, největší hráč v oblasti on-line ubytovacích portálů ve střední Evropě. V domovském Maďarsku má třetinový podíl domácího cestovního trhu a nyní expanduje na další středoevropské trhy včetně Česka. Ročně se přes jejích 12 online produktů ubytuje 2,5 milionu hostů, celková roční hodnota transakcí dosahuje 250 milionu eur.
„Maďarský a český trh jsou si z hlediska trendů v cestovním ruchu poměrně podobné. Například v obou zemích hrají výraznou roli rodinné dovolené, převážně tuzemské. Silně roste také zájem o dovolené v sousedních zemích. A proto věříme, že dokážeme naše regionální zkušenosti zužitkovat v českém prostředí a vytvořit úspěšnou a sebevědomou značku. Na rozdíl od globální konkurence nabízíme ubytovatelům přímý kontakt na český tým a podporu v češtině. Díky mezinárodní působnosti naší skupiny pak zároveň dovedeme efektivně promovat konkrétní hotely i celé regiony v blízkém zahraničí,“ říká Lampros Zolotas – Chief Operating Officer Szallas Group.
Zdroj: Hotely.cz
Foto: se souhlasem Hotely.cz