Budování důvěry je dlouhodobý a složitý proces. Vyplácí se ale, a to zvláště v době, kdy je pro zákazníky složitější přímý kontakt s prodejci nebo zástupci firmy jako takovými. Zákazníci, kterým jsou předkládána pravdivá fakta, mohou se spolehnout na kvalitu výrobků i na to, že za své peníze dostávají relevantní servis, dovedou v těžších časech naopak značku podpořit. Tím, že se k ní opakovaně vrací a dále ji doporučují. A to je z marketingového hlediska to nejcennější, co se může stát. O tento vztah je třeba se systematicky a pečlivě starat. Tak, aby vybudovaná důvěra nebyla nabourána. Její opětovné nabytí nebývá ani v nejmenším jednoduché. Své o tom ví o letos oceněné značky. Také tento rok jdou tradice a důvěra ruku v ruce. Mezi značky, které jsou pro české spotřebitele v roce 2020 ty nejdůvěryhodnější, patří například Benzina Orlen Group, ETA, IKEA, Kofola, JAR, Magnesia, Pilsner Urquell, Nivea nebo Škoda. V rámci tohoto ročníku soupeřilo o titul marketingového programu Důvěryhodné značky téměř 700 značek v 76 kategoriích. Hodnoceny byly 4000 spotřebiteli. Jedná se o jednu z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na spotřebitelskou důvěru u nás, vedenou agenturou Nielsen. Oceněné značky jsou pro své zákazníky transparentní a jasně se vymezují svými obchodními prioritami, kdy důvěra a jejich vzájemný vztah jsou na předním místě ve strategii.
Hodnocení proběhlo na základě spotřebitelského průzkumu, tvořeného 4000 respondenty. Ti tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů, kteří prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 700 značek v 76 kategoriích. Spotřebitelé vybírali v jednotlivých kategoriích maximálně z 10 nejsilnějších značek v prodejích. To byl také hlavní parametr pro zařazení značky do průzkumu.
Letošní výsledky programu Nejdůvěryhodnější značka potvrzují zajímavé změny v nákupním chování
Třemi nejlepšími vítězi napříč celým výzkumem se staly značky JAR, jako již každoročně, IQOS a DR.MAX. Skokanem roku se stala značka PPL, která měla největší procentuální nárůst oproti minulému roku. Průzkum poukázal na skutečnost, že Češi jsou velmi konzervativní. Zvolili cca. 75% shodných vítězů jako před rokem., z toho 6 „stálic“ napříč všemi 6 ročníky značky Kofola, Pilsner Urquell, Jar, Savo, Ariel a Lidl.
Další aktuální zajímavosti lze najít pod touto přiloženou prezentací, ke stažení zde:
https://www.duveryhodneznacky.cz/wp-content/uploads/2020/11/Důvěryhodné-značky-2020.pdf
www.duveryhodneznacky.cz
Veřejnost rozhodla o Nejdůvěryhodnějších značkách roku 2020
-
Zmrzlina Dr. Oetker a Racio Cornies
Tereza Červinková||Testování
Zmrzlina Jedná se o vanilkovou zmrzlinu v prášku, která se skládá především z plnotučného sušeného mléka. Prášek se sype...
-
Nutt
DenisaVáňová||Testování
Znáte? Přiblížíme si to detailně. Co je Nutt? Jde vlastně o kosmetický přípravek z Afriky. Je to bambucké máslo...
-
Makeup od Lancome – tip na makeup
MaryAušová||Testování
Došel mi makeup. Hotová tragédie, většina holek moje starosti pochopí 😀 Co teď? Vyzkoušela jsem levnější řady, abych nemusela vyplácnout...
-
Když holky testují 3D tiskárnu
Irena H.||Testování
V minulých dnech jsme měli možnost doma vyzkoušet na „vlastní kůži“ 3D tiskárnu Evolution R1 😀 Tato tiskárna nás velmi mile...
-
Mám se ráda
JanaPecimuthova||Testování
Dostala jsem možnost otestovat plátěnou tašku “Mám se ráda”. Příjemná záležitost. Taška je vkusná, praktická a stylová. Věřím, že...
-
Výhra s Ženy sro – Do práce a z práce – INTO THE GAME
EvaMalíková||Testování
Do práce a z práce…. Před pár lety jsem byla s kolegy na únikové hře a snažili jsme se ji...
-
Na dlouhé vlasy Tangle Teezer
PavlaKopuletá||Testování
Tangle Teezer v testu: Nejlepší kartáč pro vaše dlouhé vlasy? Dnes se podíváme na tuto profi revoluční pomůcku na...
-
Testování oleje Frais Mode
Markéta Křelovcová||Testování
Děkuji za možnost testovat tento produkt. Výrobek byl pěkně zabaleny,přišel přesně na Valentýna. Pri prvotním nanesení na zápěstí se...