Kde je voda, tam je život – tento nápis se objevil pod okny vysokoškolských kolejí v pražské Troji společně s obrazem veselé dětské tváře. Překvapivý moment nastal poté, co začalo pršet. Novou kampaň pro UNICEF u příležitosti Světového dne vody, který připadá právě na dnešní den, připravila komunikační agentura Havas.
Nejnovější kampaň UNICEF se zaměřuje na problematiku nedostatku pitné vody v Africe. Cílem je informovat veřejnost, že pouhá jedna dárcovská SMS prostřednictvím programu UNICEF vyčistí v Africe 3 644 litrů vody. Pro komunikaci této mechaniky zvolil Havas netradiční formu „vodního billboardu“, který ožívá s deštěm. Za použití obyčejné impregnace ve spreji a šablony vytvořil agenturní tým ve spolupráci s týmem dobrovolníků UNICEF obraz veselé dětské tváře. Ten na podkladu, jakým byl asfalt, nebyl vidět. Ovšem jen do chvíle, než zapršelo. Překvapivé zjevení dětské tváře v dešti tak dramatizovalo hlavní sdělení kampaně vyjádřené v doprovodném titulku: Kde je voda, tam je život.
„UNICEF je financován pouze z dobrovolných příspěvků, a proto se snažíme držet náklady na minimu, aby na programy pomoci šlo vždy více než 90 %. Velice si tedy ceníme toho, že agentura Havas kampaň připravila zcela nezištně, a všechny získané prostředky tak mohou hned od začátku naplno pomáhat potřebným dětem,“ říká výkonná ředitelka UNICEF ČR Pavla Gomba. 
Jedna DMS za 90 Kč vyčistí v Africe 3 644 litrů vody. Pošlete ji ve tvaru DMS UNICEF 90 na 87777. UNICEF obdrží 89 Kč. Více na darcovskasms.cz. Pomoci je možné také prostřednictvím webu unicef.cz

0 Komentářů

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account