Jsme Ženy, s.r.o., se sídlem Karlínské náměstí 238/6, 186 00, Praha 8 – Karlín, IČO 248 30 640, sp. zn. C 178336.

Kontakt na nás je:

e-mail: he***@my***.biz

Předtím, než začnete Mylou využívat, se seznamte s těmito podmínkami. 

Registrace a používání Mylou 

  1. Naše služby jsou určené podnikatelům a dále lidem starším 15 let.
  2. Pro koncové uživatele je aplikace zdarma.
  3. Naši aplikaci si stáhnete prostřednictvím Google Play, App Store. Po jejím stažení je potřeba se registrovat. 
  4. Na registraci není právní nárok a vyhrazujeme si možnost žádost o registraci odmítnout, například pro nesplnění podmínek pro využívání našich služeb.
  5. Registrace se váže k vám jako k osobě. Pokud si aplikaci stahujete a budete ji používat jako značka (tedy podnikatel, který hledá své testery), můžete do svého účtu vytvořit více přístupů. 
  6. Vždy uvádějte správné a pravdivé údaje a při jakékoliv změně je aktualizujte. Vámi uvedené údaje považujeme za správné. 
  7. Pro informace o zpracování osobních údajů se podívejte do našich Zásad zpracování.
  8. Mějte vždy na paměti, že nesete odpovědnost za všechno, co se v rámci vašeho účtu bude dít. Z toho důvodu doporučujeme uživatelský účet zabezpečit silným heslem a udělat maximum pro to, abyste svůj účet uchránili před neoprávněným přihlášením. Jakékoliv jednání z vašeho účtu totiž budeme primárně přisuzovat vám.

Odpovědnost

  1. Veškerá odpovědnost za aktivitu na vašem účtu jde za vámi. 
  2. Zejména odpovídáte za to, že v rámci vašeho účtu nebude docházet k žádné protiprávní činnosti; činnosti, která je v rozporu s těmito podmínkami, dobrými mravy anebo činnosti, která je v rozporu se Zásadami komunity – a to jakýmkoliv způsobem. 
  3. Zároveň zakazujeme jakékoliv jednání, které by nezákonně poškozovalo ostatní uživatele Mylou, jakékoliv třetí osoby nebo naši technickou infrastrukturu. 
  4. Pokud jakékoliv zakázané chování zjistíme, můžeme proti vám zahájit náležité kroky k naší ochraně (vč. přerušení, omezení nebo zrušení účtu) anebo ochraně třetích stran, a to včetně právních kroků.
  5. Jako podnikatelé a poskytovatelé služeb také odpovídáte za to, že poskytujete služby, ke kterým jste se zavázali.
  6. Značka nese plnou odpovědnost za případné předání, doručování, poskytování věcí nebo služeb nebo jakékoliv jiné závazky vůči uživatelům, které nabízí prostřednictvím aplikace Mylou. 
  7. Uživatel nese plnou odpovědnost za případné splnění požadavků značky (tedy doručení recenze, fotografie, videa či jiného slíbeného obsahu) řádně a v termínu.

Zrušení účtu

Z vašeho rozhodnutí

  1. Svůj účet můžete kdykoliv zrušit v uživatelském rozhraní aplikace.
  2. Účet znepřístupníme jak vám, tak ostatním – nebudou ho moci vyhledat. Necháme vám dva roky na rozmyšlenou – v této lhůtě můžete účet aktivovat pomocí přihlášení. Měsíc před uplynutím dvou let se vám ještě jednou připomeneme, jestli jste si smazání účtu nerozmysleli. Po uplynutí jednoho měsíce bez vaší reakce účet nenávratně smažeme. Za případné újmy vzniklé v souvislosti se smazáním účtu neodpovídáme.
  3. Vždy ale mějte na paměti své závazky vůči uživatelům či značkám!

Z rozhodnutí Mylou

Můžeme vám přerušit přístup do účtu, omezit jeho funkci anebo jej přímo zrušit (rozhodneme se podle závažnosti situace) a to zejména, když:

  1. jakkoliv porušíte Zásady komunity nebo hodnoty z nich vyplývající;
  2. jakkoliv porušíte tyto podmínky;
  3. umožníte neoprávněné osobě používat Mylou; 
  4. nebudete dostatečně způsobilí k tomu se na Mylou zaregistrovat;
  5. budete sdílet informace, které by mohly poškodit dobré jméno nebo pověst Mylou;
  6. budete šířit spam;
  7. budete šířit nerelevantní obsah nebo záměrně poškozující obsah, např. budete komentovat pod kampaní informace o konkurenčním výrobku nebo se vyjadřovat k jiné kampani;
  8. budete publikovat obsah, který by mohl jakýmkoliv způsobem neoprávněně poškodit třetí osobu (jak fyzickou, tak právnickou);
  9. budete nahrávat obsah, který nejste oprávněni nahrát (a to zejména z hlediska autorského práva, ochrany osobních údajů, nekalé soutěže apod.);
  10. budete publikovat nepravdivý údaj o třetí osobě, který je způsobilý ohrozit její vážnost, dobré jméno nebo pověst, případně ji způsobit narušení v jiné její osobní rovině;
  11. budete publikovat obsah, který porušuje zákonem stanovenou povinnost mlčenlivosti nebo obchodní tajemství třetí osoby;
  12. budete publikovat obsah, který omezuje jakýmkoliv způsobem funkčnost Mylou;
  13. budete zneužívat práva, která máte nebo vám poskytuje naše služba, šikanózním způsobem;
  14. porušíte ustanovení právních předpisů nebo dobré mravy jiným způsobem.
  • O porušení a případném zrušení (příp. přerušení nebo omezení) vám dáme vědět. Můžeme posoudit, nakolik je vaše porušení závažné a k jakým krokům na jeho základě přistoupíme. Můžeme vám dát čas k nápravě, v případě vážnějších porušení účet rovnou bez náhrady zrušit. 
  • Vaše závazky, které vznikly v době užívání Mylou, jdou i nadále plně za vámi.
  • Pokud budeme mít podezření, že jednáte protiprávně, můžeme o tom uvědomit příslušné úřady. Z naší strany také může dojít k bezodkladnému ukončení služeb bez výpovědní doby.

Obsah, který do aplikace nahráváte

Co smíte a nesmíte publikovat?

  1. Publikovat můžete jenom obsah, který jste vytvořili – máte k němu autorská práva, případně obsah třetích osob, od kterých máte k takovému nakládání jejich svolení. Odpovědnost za legální obsah jde vždy plně za vámi. 
  2. Zakazujeme:
  • nahrávat, užívat a šířit obsah, který je v rozporu s právními předpisy či dobrými mravy;
  • nahrávat, užívat a šířit obsah, který je v rozporu s našimi Zásadami komunity;
  • šířit obsah právem zakázaným způsobem;
  • nahrávat a užívat obsah propagující násilí;
  • nahrávat a užívat obsah svádějící k nelegální činnosti;
  • nahrávat a užívat obsah, který by mohl jakýmkoliv způsobem poškodit třetí osobu (jak fyzickou, tak právnickou);
  • nahrávat a užívat obsah, který nejste oprávněni do Mylou nahrát (a to zejména z hlediska autorského práva, ochrany osobních údajů, nekalé soutěže, zveřejnění neoprávněným osobám/publiku apod.);
  • publikovat nepravdivý údaj o třetí osobě, který je způsobilý ohrozit její vážnost, dobré jméno nebo pověst, případně ji způsobit narušení v jiné její osobní rovině;
  • publikovat obsah, který porušuje zákonem stanovenou povinnost mlčenlivosti nebo obchodní tajemství či práva duševního vlastnictví třetí osoby;
  • publikovat obsah, který omezuje jakýmkoliv způsobem funkčnost Mylou
  • .

Reportování a kontrola vadného obsahu

  1. Mylou obsah proaktivně samostatně nekontroluje. 
  2. Pokud na platformě uvidíte závadný obsah, prosíme, nahlaste nám ho na výše uvedený e-mail nebo prostřednictvím tlačítka Nahlášení obsahu. Situaci posoudíme a pokud shledáme, že jde skutečně o závadný obsah, podnikneme příslušné kroky (například obsah znepřístupníme a upozorníme danou osobu, která obsah nahrála). Situaci můžeme řešit i s orgány činnými v trestním řízení či jinými úřady.
  3. V případě nahlášení nevhodného obsahu nebo obsahu, který je protiprávní, proti dobrým mravům, proti našim podmínkám nebo proti Zásadám komunity, si vyhrazujeme právo takový obsah posoudit a případně zablokovat. O této skutečnosti budeme uživatele, který daný obsah nahrál, informovat.
  4. Vyhrazujeme si právo bez předchozí varování odstranit z Mylou veškerý protiprávní nebo jinak nevhodný obsah, i pokud se jedná o obsah ohrožující práva třetích osob.
  5. Zjevné zneužití nahlašovacího systému hodnotíme jako porušení těchto podmínek.
  6. Obsah je v případě reportu vyhodnocován člověkem.
  7. Autorská práva k Mylou a ochrana platformy
  8. Mylou jako celek a všechny jeho části jsou chráněny autorskými právy. Bez našeho svolení nejde jakoukoliv část libovolně využívat.
  9. Abyste ale mohli Mylou používat, udělujeme vám k tomu nevýhradní oprávnění – licenci. Neomezujeme užívání územně, omezujeme ho však časově – jen po dobu vašeho aktivního využívání služby. Licenci nemůžete postoupit na třetí osoby ani udělovat podlicence. Náš obsah zakazujeme dále rozmnožovat, rozšiřovat, či jakýmkoliv jiným způsobem sdělovat třetím osobám, jakož i upravovat, měnit, doplňovat, spojovat s jiným obsahem nebo vytvářet na jeho základě odvozená díla. 
  10. Licenci vám poskytujeme zdarma. 
  11. Jediný způsob, jak můžete náš autorsky chráněný obsah (např. logo, texty na našich stránkách) dále využívat, je za účelem propagace Mylou.
  12. Na Mylou nebo jeho prvcích nesmíte provádět reverse engineering ani dekompilace, při užívání Mylou nesmí být obcházeny technické prostředky její ochrany.
  13. Mylou nemůžete využívat pro jiné účely, než které jsme stanovili, zejména ne pro protiprávní nebo nám konkurující účely. Pokud budete Mylou využívat pro získání konkurenční výhody (například využijete jedinečné principy, na kterých je Mylou postaven), budete porušovat naše autorská práva a tyto podmínky, také může jít o nekalou soutěž.
  14. Pokud vám k tomu nedáme písemný pokyn, nesmíte k Mylou přistupovat žádnými automatickými nástroji (např. používat boty, softwary a jiné podobné nástroje k tomuto účelu směřující). Zakázáno je také jakkoliv zasahovat do běžného provozu Mylou, a to vč. jakýchkoliv útoků, změn TCP/IP protokolů nebo úmyslných přenosů nadměrného objemu dat, které mohou nadměrně zatížit naši infrastrukturu.
  15. Šíření jakýchkoliv virů nebo vyvíjení jiné protiprávní činnosti je zakázáno.

Náhrada škody

  1. Pokud by došlo k situaci, kdy by proti nám vznesla nároky třetí strana pro vaše porušení povinností, zavazujete se nám uhradit škodu, včetně nemajetkové újmy a náklady, které nám s řešením této situace vzniknou, a to v plné výši.
  2. Může se stát, že z důvodu údržby softwaru nebo online výpadků způsobených technickými obtížemi bude Mylou dočasně nedostupný. Takové případy však budou výjimečné a Mylou za tyto výpadky nerefunduje žádné (proti)plnění. Vždy budeme dělat maximum pro 100% funkčnost a dostupnost aplikace Mylou.
  3. Za škody, které vzniknou použitím nebo nemožností použití služeb Mylou, a to vč. ušlého zisku, přerušení podnikání nebo ztráty dat, neodpovídáme.
  4. Neodpovídáme ani za vady propojení Mylou se softwary třetích stran.

Práva spotřebitelů

  1. Pokud jste spotřebitelem, máme pro vás důležité upozornění. 

V případě poskytování našich služeb nejde uplatnit právo odstoupení od smlouvy, pokud souhlasíte s dodáním služby a digitálního obsahu před uplynutím lhůty k odstoupení. Uzavřením těchto podmínek souhlasíte s tím, že Vám bude služba aktivována, zpřístupněna, a tedy dodána ihned po zaregistrování, ještě v době před uplynutím 14 dnů. Tím ztrácíte možnost od smlouvy odstoupit. 

  1. Dále bychom chtěli upozornit, že případné závazky, které jako uživatelé se značkami uzavřete, jsou mezi vámi a značkou a řídí se podmínkami, které si upravíte mezi sebou, a příslušnými právními předpisy.
  2. Podle předpisů na ochranu spotřebitele máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy mezi námi. V takovém případě se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 120 00 Praha 2, email: ad*@co*.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje jen na váš návrh, a to v případě, že se s námi spor nepodařilo vyřešit přímo. Návrh jde podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás uplatnili poprvé své právo, které je předmětem sporu. Řešit spor můžete i online prostřednictvím platformy ODR.
  3. Mylou je aplikace jako služba a pokud máte za to, že jako taková má vadu (rozsahem nebo kvalitou neodpovídá smluveným podmínkám), můžete ji reklamovat. Pokud je vada odstranitelná, můžete chtít buď opravu, doplnění nebo slevu. Pokud vadu odstranit nejde a naše služby proto nejde používat, můžete odstoupit od smlouvy.
  4. Důvodem k reklamaci nemůže být to, že služba neodpovídá vašemu subjektivnímu očekávání.
  5. S reklamací se obraťte na naše kontaktní údaje a uveďte následující: co konkrétně chcete reklamovat a proč, vaše kontaktní údaje a jak si přejete reklamaci vyřešit. Reklamaci se budeme snažit odbavit co nejrychleji.

Používání aplikace značkou

  1. Pokud jste značka a Mylou využíváte pro vaše marketingové a byznysové účely, je využívání aplikace zpoplatněno a řídí se vždy aktuálním ceníkem.
  2. Ceny jsou uvedeny bez DPH, to připočteme podle příslušných předpisů.
  3. Ceny jsou splatné dopředu.

Závěrem

  1. Rozhraní Mylou a služby samotné můžeme kdykoliv upravovat, a to bez předchozího upozornění, a to i v případě, kdy mezi námi existuje smluvní vztah.
  2. Tyto podmínky, a tedy i obsah naší smlouvy, můžeme v nezbytném rozsahu měnit, a to hlavně kvůli změně zákonů nebo funkcí našich služeb. Pokud budou mít změny na vás jako registrovaného uživatele významný vliv, o změnách vás budeme informovat e-mailem, a to alespoň jeden měsíc před zamýšlenou účinností změny. Nesouhlas se změnou můžete vyjádřit po přihlášení do aplikace/rozhraní Mylou, kde budete na změnu upozorněni. Pokud změnu odsouhlasíte nebo se do jednoho měsíce od oznámení nevyjádříte, budeme v poskytování služeb za nových podmínek pokračovat. Naopak pokud dáte najevo v rámci jednoho měsíce od oznámení svůj nesouhlas, nebude vám umožněno Mylou do budoucna využívat a se zánikem účinnosti starých podmínek skončí i náš smluvní vztah. Vyjádření nesouhlasu nemá vliv na splnění předchozích nesplněných závazků.
  3. Naše vztahy se řídí právním řádem České republiky, a to i kdyby obsahovaly mezinárodní prvek. Případné spory budou rozhodovat české soudy. Tyto podmínky jsou v češtině, oficiálním jazykem pro naši komunikaci je čeština.
  4. Pokud máte nápad na vylepšení bezpečnosti Mylou, budeme moc rádi, pokud nám o tom dáte vědět na výše uvedený e-mail a společně to probereme.

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account