Petře Jordákové se podařilo prorazit v tom, co umí nejlépe – ve vyprávění příběhů. Dnes si její personalizované knihy objednávají rodiče pro své děti, navíc jsou populárním dárkem i pro dospělé. Na začátku byla pohádka, kterou Petra Jordáková vymyslela pro vlastní dceru, kterou se snažila odnaučit dudlíku. „Dcera měla odevzdat dudlík a vůbec nechtěla. Abych jí pomohla, vymyslela jsem obecnou pohádku o holčičce, které paní zubařka poradila, aby ho odevzdala myšce. Postupem času si začala dcera přát, abych příběh vyprávěla o ní, a to se jí líbilo ještě víc,“ vypráví Jordáková.
Právě tak ji napadlo pohádky, které už dříve psala „do šuplíku“, personalizovat. Co to přesně znamená? Jedná se o knihu, kde je daný příběh a do něj je na základě přání zákazníka začleněno jméno, různé údaje i fotografie. „Se začleňováním fotek jsme jediní na světě. V zahraničí existuje spousta firem na personalizované knihy, ale tohle žádná nedělá,“ popisujte Petra jedinečnost svého produktu a dodává: „Dětem se to moc líbí – nedokážou pochopit, jak se v knížce objevily. Z personalizovaných knih jsou však nadšení i dospělí. Jedna z knížek pro dospělé je dokonce tou nejpopulárnější. Je o čertici Lucifíně, která se nastěhuje do domácnosti k partnerovi a on s ní celý rok musí žít. Ona je hysterka, semetrika, neuklízí, peskuje ho a on po roce zjistí, jak je neuvěřitelně rád za svou manželku. Je to pohádka s romantickým koncem, která obsahuje i fotky. Objednává se hlavně k výročí, k narozeninám, jako svatební dar.“
Na knížkách pracuje spolu s kolegyní, grafičkou a fotografkou Helenou. Ty už mají přitom za sebou jeden velký přerod: „Na začátku knížky vypadaly jinak, ale ukázaly se jako nevyhovující. Musely jsme je dostat do pevné vazby, zefektivnit procesy a spoustu dalšího. K tomu, jak knihy vypadají dnes, nás čekala ještě dlouhá cesta,“ vypráví Petra Jordáková.
I když byl rozjezd podnikání kvůli mateřství pomalejší, po změnách v říjnu 2014 začaly dámy naplno – s novými stránkami, facebookem a chutí oslovovat partnery, se kterými najdou společnou řeč. „Nejdříve jsem viděla podnikání jako dobrou možnost, jak spojit péči o děti a realizovat se. Když ale budeme postupně plnit naše cíle tak, jak plánujeme, bude to pro nás i po rodičovské na uživení,“ popisuje Petra Jordáková.
Co je pro Petru zatím největším úspěchem? To, že jsou knihy oblíbené a líbí se. „Máme samá kladná hodnocení a 22% lidí hned, jak jim přijde knížka napíšou, jak moc se jim líbí,“ vypráví Petra, která se v současnosti snaží dostat knížky do povědomí lidí a jejím snem je, aby obchod fungoval jako doposud se stále více objednávkami. „Oba moji rodiče jsou nesmírně aktivní a oba podnikali, takže jsem to viděla doma. Všem, co o podnikání uvažují a váhají bych poradila prostě začít. A mateřská je skvělý čas pro nové začátky. Stát vás navíc částečně kryje co se týče pojištění,“ uzavírá Jordáková.