Jste tvůrci obsahu? V tomto článku se dozvíte, proč byste i v době sociálních sítí měli mít vlastní webovou stránku, a právě na ni v první řadě měli publikovat svůj obsah, pokud chcete stabilně vydělávat slušné peníze – ať už tvoříte texty, fotky, audia nebo videa.
V dnešní době hodně tvůrců obsahu tvoří obsah pouze pro sociální sítě. Pokud tyto tvůrci nejsou velmi populární, vydělávají pouze malé částky za zobrazení obsahu (AdSense) nebo musí spolupracovat s firmami, které jejich videa sponzorují. Obsah videí, které mohou tvořit, tedy ovlivňuje to, co lidé vyhledávají a co chtějí sponzoři, kteří skrze video prodávají svůj produkt nebo službu. Také tu hraje roli algoritmus, který rozhoduje o dosahu videí. Ten rozhoduje o tom, kolika lidem se videa zobrazí nebo nezobrazí.
Sociální platformy pravidelně mění pravidla svého fungování, mohou obsah kdykoli zakázat, smazat či demonetizovat. Také nemáte jasný přehled o tom, kdo jsou vaši fanoušci a nemáte na ně kontakty. Vzhledem k tomu, že sociální platformy vlastní prostor pro zveřejnění vašeho obsahu a poskytují vám ho zdarma, nic vám nedluží.
Je již hodně dohledatelných případů tvůrců obsahu, kteří přišli o svoji kariéru a výdělek, kvůli změnám či pochybení ze strany sociálních sítí jako např. YouTube. Není tedy dobré stavět svoje království na pozemku někoho jiného.
Jak vydělávat tvorbou multimediálního obsahu podle vlastních pravidel
Jak to tedy vyřešit? Odpovědí může být právě vaše vlastní webová stránka se členskou sekcí.
Pokud se chcete živit jako tvůrci vlastního obsahu a mít svoji fanouškovskou základnu, mějte většinu svého obsahu na svém webu v placené části, pouze pro platící fanoušky, a mějte na ně e-mailové adresy. Tvořte pro ně obsah, pravidelně s nimi komunikujte a hýčkejte si svoji malou komunitu.
Pokud si například dáte za cíl získat 1 000 fanoušků do svojí členské sekce na webu, můžete měsíčně stabilně vydělávat mnohem více peněz než influencer se 100 000 fanoušky na sociální síti.
Sociální sítě používejte pouze jako reklamní prostředek pro získání návštěvnosti na svůj web a budování seznamu e-mailingových kontaktů.
Můžete mít např. YouTube, Instagram a Facebook a na každé z těchto platforem mít malé portfolio svého obsahu, které pravidelně doplňujete o aktuální příspěvky – podle toho, co lidé vyhledávají a co je zrovna aktuálně zajímá. A z těchto příspěvků budete lidi odkazovat na svůj web s kompletním portfoliem vašich prací, kde je jeho velká část exkluzivně ve členské sekci, pouze pro platící odběratele.
Toto řešení může být užitečné pro mnoho lidí, kteří sní o tom, že se budou živit tvorbou obsahu. Tito „malí tvůrci“ mají díky tomu možnost nebýt válcováni těmi velkými a mohou si vytvořit svoje malé komunity, kterým se líbí přesně jejich osobnost a jejich tvorba. Kromě větší svobody vyjádření a seberealizace tím mohou získat i výdělek, jehož výši a stabilitu mohou zapříčinit svými silami a určit si vlastní pravidla.
Více zde: www.webkteryskveleprodava.cz