Minulý pátek jsem si byla pro kafe ve Starbucksu. U kasy se skoro nedalo hnout, neboť všechno místo zaplnily obrovské sušenky ve tvaru míče na americký fotbal. Dokonce s polevou kopírující pověstný patentový šněrovací systém.

“Cookie k tomu cappuccinu?” mrkla na mě obsluha v dresu, přes který měla přehozenou zelenou zástěru. “Už víš, kde to budete s B. v neděli večer sledovat? Doma? Odkud tedy budete mít hot wings? Objednáváš i pizzu?” ptala se mě moje známá Peggy, ještě než jsme si sedly. V tu chvíli mi došlo, že americký fotbal už nemůžu dál ignorovat. Ostatně co kdyby nějaká zmínka o něm padla v testu, až půjdu za čas žádat o občanství?

A to není legrace, ten test se opravdu píše.
Málokterý sport je za mořem populární tak jako americký fotbal, i když my Češi se kvůli Jágrovi a spol. snažíme namluvit si, že je to hokej. Není. A máloco má v televizi větší sledovanost než finále ligy amerického fotbalu NFL. Vlastně neexistuje větší televizní událost. Není lepšího dne pro fastfoodový byznys, než když si další a další domácnosti objednávají ke sledování zápasu ještě víc kuřecích křídel a několikátou megapizzu. Není dražší reklamní čas na planetě než ten, kdy za půl minuty zaplatíte 4,5 milionu dolarů. A teď si představte tu situaci: já, žijící v Americe, provdaná za Američana – fanouška, jsem plánovala, že k večeři udělám těstoviny s lososem a po ní si půjdu číst. Troufalost říkající si nejen o to, abych žádné občanství nedostala, ale taky o rozvod. Protože aby toho nebylo málo, americký fotbal mě ještě před pár dny lákal asi jako zápasy sumo (ne že by se jim někdy nepodobal) nebo filmy science fiction (jichž je můj muž nadšeným příznivcem). Vůbec. Nula. Nula!!!

Jenže jsem trochu stádní typ. Tím spíš když na mě Super Bowl (tak se to finále jmenuje) druhý den pomalu začal jukat i z umyvadla. Uvědomila jsem si, že v neděli večer se prostě nelze nedívat a statečně jsem se pustila do příprav: vypůjčila jsem si od sousedů dres (mají jako správní fandové vždycky navíc) a nakoupila sušenky, nachos, do mrazáku pizzu, avokáda na guacamole, zmrzlinu, a milion dalších věcí – jako spousta dalších amerických žen. Říkala jsem si, že když už budu muset přetrpět zhruba čtyři hodiny u televize (možná víc, vlastně nechápu, jak v tak rychlé zemi jako je tahle může něco trvat tak dlouho), udělám si je aspoň dobré. Jenže už předzápasový komentář mě nepustil z křesla. Řeknete si plkání. Jenže to by nebyla Amerika, aby i z plkání neuměla udělat show. Pak se objevil Tom Brady hrající za jeden z týmů. Když si ho vzala topmodelka Gisele (klik sem), asi na něm něco bude – nasadila jsem brýle a už je nesundala. Nejen kvůli Bradymu. Ke konci první části jsem se dokonce přistihla, že nevím, na co se těším víc – na přestávkový koncert Katy Perry a Lennyho Kravitze nebo na začátek druhé půle? Prostě dá se říct, že jsem byla zhypnotizovaná něčím, o čem bych dva dny zpátky tvrdila, že nemůže, eh, nebude fungovat.

Nešla jsem nejen do kuchyně (takže všechny ty pizzy, zmrzlinu a další věci, co jsem nestačila donést na stůl před zápasem, máme stále v mrazáku), ale ani na záchod. Protože jak už jsem naznačila, v Super Bowlu nejde jen o fotbal, ale také o reklamy. O těch jsem vám vlastně chtěla psát původně, ale jak se ukazuje, fotbal a dění kolem mě nadchlo víc, než jsem možná dosud ochotná si připustit.

No ale k těm reklamám. Byly fakt skvělé, a když už za ně tvůrci dali tolik peněz, myslím, že byste je prostě měly vidět. Vybrala jsem vám tři, které nejvíc oslovily mně.

Nejvtipnější
Pozor! Tohle zavání nebezpečnou prokrastinací. Já už si ji dnes pustila asi šestkrát.
https://www.youtube.com/watch?v=RVNzNrh70yQ
Nejdojemnější
Aneb jak za šedesát vteřin spotřebovat haldu papírových kapesníků.
https://www.youtube.com/watch?v=xAsjRRMMg_Q
Nejvíc k zamyšlení
https://www.youtube.com/watch?v=XjJQBjWYDTs
Kdybyste nerozuměli, tak ta holčička říká, že běžet jako holka znamená běžet nejrychleji, jak to jde. Jakože úplně nejrychleji.
Pojďme se tím inspirovat.

🙂
P.S. Jsem prý ta nejlepší manželka na světě! 🙂 (Já vím.)

Zdroj foto:Pixabay.com

0 Komentářů

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account