V rámci kampaně Respect what you feel, kterou Pietro Filipi odstartovalo letošní sezónu podzim/zima 2020, se zrodil i zcela nový projekt, jehož cílem je darovat oblečení potřebným. Pietro Filipi, jako symbol českého designu, chce především inspirovat. A to nejen v módě a trendech, ale také svým přístupem k zákazníkům a postavením ve společnosti. Proto se tato česká oděvní značka rozhodla darovat neprodané oblečení tam, kde je ho potřeba.

Neprodané kusy oblečení jsou problémem pro řadu velkých módních domů i konfekčních řetězců. Z obavy proti přeprodávání kolekcí či jiného znehodnocení značky tak každý rok končí ve spalovnách a na skládkách miliardy kusů oblečení, které nenašly svého majitele. I to je jeden z důvodů, proč je módní průmysl právem označován jako jeden z největších znečišťovatelů životního prostředí. 

V této nelehké situaci globální pandemie, která zasáhla celou zemi z ekonomického i sociálního pohledu, ukazuje Pietro Filipi svou tvář a pomáhá tam, kde je to potřeba. Neprodané skladové zásoby oblečení budou nově věnovány na charitativní účely.

„Do každého modelu, vyrobeného pod logem Pietro Filipi, byla vložena velká investice kreativity i kvalitního řemeslného zpracování. Věříme, že tímto krokem pomůžeme v nouzi a zároveň povzbudíme v okamžicích, které jsou více než složité,“ říká Michal Mička.

Sue Ryder, sdružení, které pomáhá seniorům v České republice důstojně zestárnout, bude první obdarovanou organizací, která obdrží kabáty, košile, kalhoty i šaty. Pietro Filipi  zároveň na svých sociálních sítích vybízí své fanoušky, aby posílali další tipy na charitativní projekty, které je třeba podpořit.

0 Komentářů

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account