-
Nejprve je třeba vymyslet, o čem bude e-book a co do něj chcete napsat. Můžete přemýšlet následujícím způsobem:
Na co se mě klienti často ptají a na co jim opakovaně odpovídám?
Jaké příběhy ze své praxe sdílím se svými klienty jako pozitivní příklady?
Co chci potenciálním klientům vysvětlit hlouběji, aby plně pochopili, proč mají chtít moji službu/produkt a co se na web nevejde?
Co mě samotnému by stálo za tu námahu zadat na webu svůj e-mail a stáhnout si e-book – vzhledem k tématu, kterého se týká můj produkt/služba.
Vymyslet název e-booku.
Vymyslet typ ilustračního obrázku na e-book.
Vytestovat vhodnost názvu e-booku a ilustračního obrázku – např. pomocí Facebookové reklamy. A z více variant textů a obrázků vybrat tu nejvhodnější kombinaci podle výsledků z proběhlé reklamní kampaně.
Vymyslet osnovu obsahu e-booku – kapitoly a jejich počet.
Napsat e-book od první až do poslední kapitoly v kancelářském textovém procesoru – např. ve Wordu.
Jednotlivé kapitoly vizuálně upravit tak, aby se snadno četly. Použijte velkou velikost písma pro text např. 14 px, dělejte krátké odstavce, vytvořte Nadpisy 1, 2 a pokud je třeba pro lepší čitelnost i Nadpisy 3, vložte zalomení stránky tam, kde je chcete mít.
Vložte čísla stránek a odkazy na váš web do zápatí.
Napište motivační úvod e-booku – proč to mají číst, závěr e-booku s výzvou k akci, aby vás kontaktovali pro produkt/službu.
Napište medailonek autora a vložte sem prodejní odkaz na váš web.
Sepište stránku obsahu e-booku. Je to ta stránka, která je úplně v úvodu. Tento výpis obsahu doporučuji udělat klikatelný pomocí hypertextových odkazů.
Vložte obal e-booku vytvořený v grafickém programu jako obrázek bez okrajů.
Převeďte dokument do PDF nebo ho takto uložte, případně konvertujte online do PDF.
Hotový e-book umístěte na web, kde jeho prezentační obrázek sdílejte na úvodní stránce webu a na stahovací stránce e-booku.
V případě, že se jedná o e-book zdarma, nahrajte ho do své knihovny médií. V případě prodejního e-booku propojte svoji prodejní stránku např. se Simple Shopem, kam nahrajte své PDF a nastavte prodej pro možnost zakoupení.
Dejte svým potenciálním zákazníkům o e-booku vědět např. Facebookovou reklamou.
Také by vás mohly zajímat články: “Jak se dělá e-book” nebo “Jak vydat a prodávat e-book, aby vám úspěšně vydělával”.
Více zde: www.webkteryskveleprodava.cz