Psal se březen roku 2015, když jsme na cestě z Prahy přemýšleli o tom, proč nikdo nikdy nezavolá, když si koupíte nové auto. Zajdete do autosalonu, poletují okolo vás, cukrují, usmívají se, nabízí kávičku nebo vodičku. Hned jak si odvezete své auto po podpisu smlouvy, přestáváte pro prodejce existovat. Bylo by přece moc hezké, kdyby vám za měsíc zavolal a zeptal se, jak se vám novým autem jezdí. Případně jestli ovládáte všechny čudlíky, zda víte, jak nastavit klimatizaci, bluetooth nebo i výšku volantu a ukázat, že on je ten nej prodejce. Jak tohle může souviset s asistentkou?
Tehdy jsme si uvědomili, že jednou z největších bolestí českých firem je zákaznický servis. Obecně totiž převládá názor, že zákaznický servis je, když… pošlete newsletter s nabídkou, pošlete do mailu PFko, máte informace na webu a nebo, že nabídnete kafe návštěvě. Teď nebudeme rozebírat, co zákaznický servis znamená, o tom zase jindy. Nicméně, když jsme vyrazili do firem, že potřebují zákaznický servis, viděli jsme často zmatené hromady administrativy, nulový systém v kontaktech na klienty, kdy, kdo a jak se o ně stará. Odehrávalo se před námi soužení obchodníků a manažerů, kteří si museli dělat sami svou administrativu a neměli čas na nic pořádného. Třeba na získávání klientů, nebo na zákaznický servis. Už se blížíme, vidíte to taky?

nej Asistentka je na světě

První srpen 2015 byl dnem, kdy jsme odstartovali službu nej Asistentka. Kdokoliv si může dovolit mít asistentku a to i kdyby ji potřeboval jen na pár hodin denně. Klíčové podle nás je, aby podnikající a vedoucí lidé pochopili, že pokud mají mít úspěch, dlouhodobě růst, musí se zaměřit na podstatné věci. Vyplňování výkazů, posílání reportů a pomalu příprava podkladů k vlastní mzdě firmě další klienty nepřinese. Tohle má dělat asistentka. Doba „všechno zvládám sám“ už je dávno pryč. To platilo tak v divokých devadesátkách, které máme (ať už byly jakékoliv) dávno za sebou. Teď je čas na dělbu práce, rozdělování zodpovědnosti, přidělování kompetencí, využívání nejlepších schopností a talentů lidí v týmu. S využíváním moderních technologií, přesto však osobně. Tohle je nej Asistentka. Příležitost pro vstup do jednadvacátého století se vším všudy.

0 Komentářů

Napište komentář

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account