Vím, že toto video spadá do projektu anorexie, nicméně si myslím, že by Vás, ostatní uživatelky hormonální antikoncepce, mohlo také zajímat.
V tomto videu se budu věnovat jen okrajově problematice, o které se moc nemluví, a to jsou změny a výkyvy nálad, splíny a případné deprese, při užívání hormonální antikoncpece.
To, že můžete dostat trombózu, způsobit si dlouhodobým užíváním neplnodnost, nebo se setkáte s častými migrénami, o tom se všeobecně v dnešní době ví, stejně tak jako o tom, že vysazení antikoncepce provází mnoho negativních zážitků a zatímco při jejím užívání jsme měly krásnou pleť, pravidelnou menstruaci a jiné “výhody”, po tom, co ji přestaneme užívat, se nám paradoxně může pleť rapidně zhoršit a menstruace se rozházet tak, že ji máme potom buď jednou za půl roku nebo 3x do měsíce.
Neříkám, že takhle to má každá z nás, protože ne každý reaguje na hormonální léčbu stejně, nicméně spousta citlivých jedinců tímto trpí.
Myslím si proto, že je potřeba zmínit ve svém videu i problematiku depresí, kterou mnoho lékařů opomíjí. A my ženy? My si říkáme, že jsme prostě jenom histerické (jako naše matky, jak nám často partneři mohou připomínat) a jsme z toho pak zoufalé…
Jaké máte zkušenosti vy? A doporučily byste svým dětem spíše užívání tabletek, nebo se je snažili informovat o jiných způsobech ochrany?

0 Komentářů

Napište komentář

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account