71

Velké výdělky fungují. Jen je třeba znát celou pravdu, než se o ně pokusíte. 
Otázka:
Už dlouho jsem bez práce a dostávám se do fáze, kdy jsem ochotná dělat takřka cokoliv. Známý mě teď láká do multilevelové sítě, že si touto prací mohu vydělat až 50 tisíc Kč měsíčně. Co si o tom myslíte?
Odpověď Marcely Hrubošové:
Mutli level marketing neboli síťový prodej je geniální prodejní nástroj. Jedná se o systém velmi propracovaného tréninku, motivace a odměňování, kde se pracuje se třemi základními úrovněmi lidského bytí (tj. lidskými životními potřebami) – potřebou přežití, potřebou být milován a někam patřit a potřebou sebehodnoty – úspěchu ve společnosti. MLM nabízí svým prodejcům pokrytí všech těchto potřeb a svému majiteli je tak skutečným pokladem, který funguje jako perpetum mobile na peníze, tedy generuje sám neuvěřitelné finanční prostředky. 
Důležité pro úspěch MLM jsou však 2 věci:
1. stále “nová krev” prodejců v Multilevelové síti
2. produkt neboli výrobek, který se přes MLM prodává, musí být rychloobrátkový, tedy musí se jednat o něco, co klienti rychle spotřebovávají, například kosmetiku nebo čisticí prostředky.
Pokud se pro tento prodej zvolí produkt nebo služba s dlouhodobou spotřebou jako jsou například produkty finančního trhu – životní pojištění nebo investice, pak se po čase stává MLM sama sobě i společnosti zbraní hromadného ničení. MLM má obrovskou sílu v mase (množství), takže dokáže ve velmi krátkém čase pokrýt svým produktem trh. Jakmile je však trh nasycen z důvodu dlouhé životnosti produktu, není na čem vydělávat, ovšem MLM si žádá svou dávku odměny. A pokud neexpanduje na další území, začne kanibalizovat vlastní už pokryté řady. Ničí tak sám sebe zevnitř, poškozuje klienta a s ním ničí důvěru v daný produkt a tím i samotný trh.
Pokud vám známý nabízí práci v takové obchodní síti, pak než se rozhodnete, velmi dobře zvažte zda:
– produkt/služba kterému se daný multilevel věnuje, si mohou lidé kupovat opakovaně  nebo se jedná o jednorázový nákup,
– se vstupem do sítě nejste nucena sama vložit nějaký finanční obnos nebo nakoupit určité množství produktu/služby – tady bych velmi varovala před takzvaným “letadlem”, kdy se sami pro obchodní strukturu stáváte zbožím a profitují z vás ti v obchodní hierarchii nad vámi,
– zda máte dostatek lidí kolem sebe nebo jste dostatečně sociální (komunikativní/výřeční), abyste svou činností oslovili co nejvíce lidí a provize (odměna) z prodeje vám opravdu přinesla očekávaný příjem.
DOPORUČENÍ:
Pokud se rozhodnete pro prodej, vždy prodávejte jen ty výrobky nebo služby, kterým sami skutečně věříte. V opačném případě vás čeká dlouhá doba trápení, ale jistá cesta k neúspěchu.

©2022 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account