Datum / čas
Date(s) - 26. 6. 2025
9:00 - 16:00

Místo konání
Park Holiday Congress & Wellness Hotel Benice

Kategorie


Pokud dokážete zdravě vyjádřit své pocity a názory – cítíte se sebevědomější, vaše tělo je zdravější a přichází i pozitivnější přístup k životu.  Cílem tohoto semináře je naučit Vás slušně a asertivně řešit různé životní/pracovní situace se schopností ustát si vlastní názor – ne však na úkor druhých. Zároveň se naučíte rozpoznávat manipulativní chování druhých osob a naučíte se jednoduchými technikami toto zvládat.
Kurz je vhodný pro obchodníky, manažery, personalisty, ale i pro všechny z vás, kteří chtějí snadno a efektivně komunikovat.

V současné době komunikace představuje základní spojovací článek mezi lidmi. Stala se podstatou veškerých mezilidských vztahů, součástí každé společné lidské činnosti.

Prosadit své zájmy /ne však na úkor druhých/, vyjádřit svůj postoj nebo emoce by měl být schopen každý z nás – ne však vždy tak tomu je. Brzdou je často strach z nepřijetí, ze zesměšnění nebo strach projevit se. Často se setkávám s větou: “stejně to nemá cenu – vím, jak to dopadne”. Nejvíce se s tím setkávám u klientů, kteří jsou manipulováni nebo byli manipulováni v minulosti a tím si vytvořili výše zmíněný strach.

Dobrou zprávou je, že asertivní komunikace je dovednost, která se dá naučit a může Vám pomoci nejen v pracovním, ale i osobním životě. Pokud dokážete zdravě vyjádřit své pocity a názory – cítíte se sebevědomější, vaše tělo je zdravější a přichází i pozitivnější přístup k životu.

Cíle:
Pochopit vliv základních složek komunikace na vytvoření vztahu
Naučit se vědomě využívat nonverbální a verbální komunikační signály
Naučit se funkční komunikaci, aby nás druzí slyšeli a chtěli spolupracovat
Naučit se měnit komunikační styl dle typologie partnera v komunikaci
Naučit se slušně a asertivně řešit různé životní/pracovní situace

Témata:
Verbální a neverbální komunikace
Funkční komunikace
Racionální a emocionální rovina rozhovoru, ovládání emocí
Umění klást ty „správné otázky“, umění naslouchat
Vytvoření důvěry
Rozlišení agresivity, pasivity a manipulace
Zvládání obtížných situací/konfliktů, zájem a postoj v konfliktu
Jednání nepodporující konflikty
Tréninkové techniky, přesilové komunikační hry
Asertivní desatero a asertivní techniky

Rezervace

Rezervace jsou uzavřeny.

©2025 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account