395

Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní činnosti. Oslovování zákazníků a řešení jejich požadavků přes telefon je podstatou většiny obchodních aktivit. Málokdo však ví, co si pod touto profesní disciplínou vlastně představit. A právě proto vznikla společnost Telefonická komunikace s.r.o, kterou založila Claudia Paldusová. Ta se zaměřuje na obchod a jejich specializací je domlouvání obchodních setkání i opětovné oslovení stávajících zákazníků. 

Jak to funguje?

Claudia Paldusová věří, že „osobní přístup“, byť po telefonu, je klíčem úspěchu. Každý se zákazníků, které společnost oslovuje je jiný, každý má své potřeby, jiné zvyky i nápady. Přesto alfou a omegou je, že společnost ví, jak s nimi komunikovat.

Jak může společnost Telefonická komunikace s.r.o. pomoci vaší společnosti?

*enzo* Oslovení stávajících klientů

Udržovat kontakt se stávajícími zákazníky je pro většinu společností klíčové. Posilujete tím totiž vás obchodně-partnerský vztah a především „pěstujete“ důvěru daného zákazníka. A přesně toto vyžaduje čas! Nemáte-li vy nebo vaši obchodníci čas průběžně svou klientelu kontaktovat a jen je hromadíte v databázi, jsou pro vás služby Telefonické komunikace jako stvořené. Obchodnice po telefonu jsou speciálně dedikované na nevolávání klientů a mají s tím velké zkušenosti. 

*enzo* Navolávání schůzek Cold Call pro vaše obchodníky

Společnost Telefonická komunikace s.r.o. disponuje týmem zkušených obchodnic po telefonu, které jsou specializované na profesionální navolávání a domlouvání schůzek (i video schůzek) pro obchodníky a obchodní týmy (tzv. Cold Call). Díky pravidelným tréninkovým programům kolektiv obchodnic snadno realizuje projekty, které se pro klienta typově nejvíce hodí.

*enzo* Zákaznická linka

Přemýšlíte, že nastavíte telefonickou linku ve vaší společnosti po technické nebo komunikační stránce? Pečlivě tak budete moci evidovat veškeré dotazy vašich zákazníků. Získáte tak přehled kvůli čemu potenciální i stávající klienti volají, píší nebo chatují. Zákaznickou podporu jsou Telefonické komunikace s.r.o. schopni zajistit také personálně a zastřeší tak komunikaci nejen po telefonu, emailu, chatu, ale také na sociálních sítích. 

„Naše klienty vnímáme jako dlouhodobé obchodní partnery, kterým pomáháme růst!“ říká Claudia Paldusová, CEO společnosti Telefonická komunikace s.r.o.

#delamcomebaví

Claudia ve svém týmu spojuje lidi, kteří denně ukazují, že jdou věci dělat jinak. Mohou si práci plánovat podle svých představ – myslet na rodinu, respektovat volný čas. Ale hlavně si vyberou projekt, který jim sedne – práce totiž musí především bavit! Navíc v tom, co Claudia se svým týmem dělá, chce být nejlepší, a ráda se o své vědomosti podělí, takže nabízí i mnoho druhů školení. 

Zajímá vás taková pracovní pozice? Chcete si vybudovat skvělou kariéru, i když máte omezené časové možnosti? Baví vás komunikace s lidmi. Pak klikněte ZDE.

Foto: Shutterstock, archiv

Tagy:

©2022 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account