Projekt s charitativním rozměrem Vuchlady má za cíl podporovat přirozenou krásu, zdravé sebevědomí, sebepřijetí a pozitivní přístup k životu. Letošní sedmý ročník zná nyní již svou vítězku a zároveň novou ambasadorku značky Vuch, v rámci slavnostního vyhlášení byl také předán šek na částku 89 400 Kč neziskové organizaci Nepanikař.

Letošní vítězkou projektu Vuchlady se stala Anička Kočová, která od narození žije se spinální svalovou atrofií, ale místo toho, aby ji to brzdilo, ji tahle zkušenost naučila síle, vytrvalosti a odvaze jít životem s úsměvem. Anička věří, že móda není jen o vzhledu, ale o osobnosti a odvaze být sám sebou. A přesně to svým přístupem dokazuje každý den.

Do projektu se přihlásila s cílem inspirovat ostatní. Ukázat, že i obyčejný člověk může žít neobyčejný život plný radosti, výzev a krásných okamžiků… i s pár kolečky navíc. Její příběh je důkazem, že skutečná síla se skrývá v úsměvu, odhodlání a víře v sebe.

Anička je důkazem, že limity si často nastavujeme jen v hlavě. Její energie, humor a pozitivní pohled na svět jsou nakažlivé. Každé její slovo i čin připomínají, že i když život nepřináší vždy jednoduché cesty, právě odvaha a laskavost dokážou proměnit překážky v nové začátky.

„Projekt Vuchlady vznikl v roce 2019 s cílem podporovat ženy v jejich cestě za zdravým sebevědomím a sebepřijetím. Každoročně vybíráme jednu ženu, která se stane tváří značky, modelkou a múzou po celý rok, a obdrží finanční výhru včetně zásoby produktů značky Vuch. Letošní vítězkou se stala Anna Kočová, druhé místo získala Markéta Prokešová, třetí pak skončila Kristýna Dalecká. Všem moc gratulujeme a s Aničkou se těšíme na další spolupráci,“ říká Martin Kůs a dodává: „Letošním tématem je duševní zdraví a já mám obrovskou radost, že můžeme organizaci Nepanikař věnovat částku přes 89 tisíc korun.“

Projekt Vuchlady ukazuje, že krása má mnoho podob a duševní zdraví je její pevnou součástí. Organizace Nepanikař poskytuje anonymní psychologické poradenství lidem, kteří se potýkají s psychickými obtížemi. Jsou to často právě ti, kteří by jinak zůstali bez podpory.

„Ambasadorkou letošního ročníku byla opět moderátorka Lucie Borhyová. Její půvab, okázalá elegance, upřímnost i profesionalita se odrážejí v hodnotách i projektu Vuchlady,“ dodává Martin Kůs.

Letošní ročník překvapil i oslavou 10 let značky Vuch. K tomuto výročí vznikla kolekce 10 originálních kabelek, z nichž každá byla vytvořena ve spolupráci s výjimečnou osobností. Výsledkem je jedinečné propojení světa módy a umění – kolekce, která spojuje tradici s odvahou a krásu s myšlenkou. Kabelky jsou aktuálně vystaveny v pražské prodejně a 28. října bude spuštěna jejich charitativní aukce. Celý výtěžek poputuje na dobročinné účely.

Celý projekt vyvrcholil slavnostním eventem v pražském Manifesto Marketu, kterého se zúčastnili nejen Lucie Borhyová, ale i Pavel Berky, Jan Heres či Katka Pechová, která celou akci moderovala.

Do letošního ročníku Vuchlady se zapojilo více jak 800 žen a dívek, které se podělily o své mnohdy velmi silné příběhy. Zároveň přispěly i dobré věci, neboť za každou přihlášenou věnovala značka Vuch určitou částku neziskové organizaci Nepanikař, která poskytuje zdarma rychlou první psychologickou pomoc a je oporou lidem v těžkých životních chvílích spojených s úzkostmi či panikou.

Zdroj: Vuch

Foto: Vuch (se souhlasem)

 

Tagy:

©2025 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account