86

Jsem  naštěstí celoživotní nekuřák. Z mého pohledu je totiž normální nekouřit.
Co si o tom myslíte vy?
Proč si kouřením  lidstvo dobrovolně ničí své zdraví?
Dokáže někdo na tuto otázku odpovědět?
Jde o vědomou sebedestrukci, protože na každé krabičce je VAROVÁNÍ.
Jinak si to neumím vysvětlit.
Kouření je vdechování tabákového kouře a vdechnutím do těla dostanete  přes dva tisíce chemických látek, které lidskému tělu škodí.
Dobrou chuť všem kuřákům!
Tabák se do Evropy dostal díky Kryštofu Kolumbovi a kouření se časem stalo masovou a i módní záležitostí.
Podotýkám, že nezdravou a život zkracující.
V důsledku kouření statistiky uvádějí, že ročně zemře až šest miliónů lidí. Z toho je půl miliónu pasivních  kuřáků.
Děsivé číslo.
Podívejte se na video co dokáže jedna jediná cigareta.
http://www.info.sk/sprava/14961/video-co-dokaze-sposobit-jedna-cigareta/
Ještě vás to neodradilo od kouření?
Tabákový kouř je zařazen do seznamu karcinogenů nejvyšší nebezpečnostia to, že kouření způsobuje závažná onemocnění ví snad  každý.
Normální je nekouřit a tak nekuřte!
Nejjednodušší je vůbec nezačít, protože přestat s kouřením není tak jednoduché.
Vybavuji si jednu úžasnou reklamu „Petra je moje parta“, fakt dobrý jak nalákat další mladý závisláky. Naštěstí je už veškerá reklama zakázaná.
Každý kuřák by měl vědět, že musí zvýšit příjem vitamínů a stopových prvků, které fungují jako antioxidanty a aspoň částečně pomáhají zmírnit škodlivé účinky tabákového kouře.
Nejdůležitějším vitamínem, který by měl kuřák do svého jídelníčku zařadit, je vitamín C, který je v těle kouřením značně vyčerpán. Nedostatek vitaminu C se podílí na snížení pevnosti cév a vlásečnic a také zvyšuje krvácivost. Snižuje také tvorbu kolagenu, což způsobuje vyšší výskyt vrásek. Kromě toho je velmi důležitým antioxidantem.
Větší množství vitaminu C můžete získat zvláště z některých druhů ovoce a zeleniny, jakými jsou například: šípek, brambory, citrón, kiwi, rakytník, pomeranč, grapefruit, papája, brokolice, jahody, černý rybíz, špenát, rajčata, pórek, okurky, brusinky nebo zelí.
Rada na závěr.
Kuřáku zvyš nejlépe trojnásobné množství vitaminu C, než jaké potřebuje nekuřák. Až tisíc pět set mg na den. Vitamín E. Deset až dvacet mg denně. Zařaď do jídelníčku selen, mangan, zinek. Kyselinu pantotenovou. Výtažky z jinanu dvoulaločného. Jez  hodně  zeleninu a ovoce. Zvláště zeleninu listovou. Jez ořechy.
 
Ať vám chutná život!
 

©2022 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account