Upozornit na sebe či nějaký produkt tím správným způsobem – to je slovo do pranice pro lidi z oblasti reklamy. V tomto směru má pochopitelně vždy hlavní slovo klient. Dát na režiséra, odborníka ve své profesi, který má zkušenosti a přehled v daném segmentu, se jistě vyplatí pro získání co nejvíce kýženého výsledku. „Klienti většinou nevědí, jak to chodí v reklamě a co na diváky platí. Vždycky záleží na tom, o jaký spot se jedná. Zásadním pravidlem je, že by měla reklama vyznít pozitivně – to má divák rád a zároveň si každý lépe pamatuje vyvolanou emoci tímto způsobem. To je naším nejdůležitějším úkolem,“ vysvětluje režisérka Ivanna Benešová z agentury Orange Production.
Jeden z reklamních spotů, lépe řečeno zcela první video upoutávka vůbec, pochází z dílny již zmíněné agentury. Jedná se o animovaný spot, v němž jsou vykresleny rozličné profese, které vzájemně spojuje právě to, že o nich v profesním magazínu „Best of“ můžeme číst. Jak se vůbec takový animovaný reklamní spot vyrábí?
„Po schválení představy napíšu scénář a začnu kreslit „storyboard“, což je předloha pro mé grafiky/animátory. Jeden z nich pak kreslí dané figurky a pozadí, či rekvizity – každé zvlášť. Ten druhý má v podstatě za úkol kompletovat všechny části a současně rozpohybovat scény. Nakonec nastupuje zvukař, který video tzv. „oruchuje a dozvučí“,“ popisuje režisérka.
Reklamní spot Best of magazínu ke shlédnutí zde:
https://www.youtube.com/watch?v=-dYNFPJIjU0
„Upoutávka na „Best of“ mě bavila, protože se v ní prolínaly různé profese a dohromady tvořily jedinečný komplex. Celý koncept pak poukázal na skutečnost, že práce každého z nás je velmi důležitá, a také nám umožnil porozumět práci druhých, ačkoliv to není přímo náš obor,“ vzpomíná na tvorbu reklamního spotu pro profesní magazín „Best of“ Ivanna Benešová
Reklamní spot vznikl za podpory těchto společností: Harley Davidson, Mettinum, A1 Mobil, s. r. o., Mejta Zlín, Karlova pekárna a Orange Production. Svoji premiéru měl na 8. profesním setkání magazínu Best of a partnerů klubu Mecca v říjnu 2014. Společenská událost se konala za podpory Aurum Clinic, Mecca Club Prague, Czech Masters European Tour, Sisel Kaffé, muzikálu Antoinetta královna Francie, Karlovy pekárny, Orange Production, cateringu Jana Paukerta, květinářství Papavera, módní návrhářky Aleny Wilson, Vinařství Chateau Lednice a vlasové kosmetiky Alloxi.
Při této příležitosti byly podpořeny také čtyři neziskové organizace:
UNICEF – zastoupený Alešem Foltýnkem a Pavlou Gombou
Český národní registr dárců dřeně – zastoupený ředitelem Danielem Pagáčem
Nadační fond Ivana Hlinky – zastoupený generálním sekretářem Českého svazu ledního hokeje Martinem Urbanem a hokejistou Jiřím Šlégrem
Oblastní charita Hodonín – zastoupená ředitelem Václavem Salajkou a Ludmilou Malou
Pozvání na tuto událost přijala celá řada lidí vynikajících ve svých profesích, o kterých magazín pojednává. Vystoupili interpreti muzikálu Antoinetta – královna Francie, swingový zpěvák Jan Smigmátor a houslista Pavel Šporcl. Pořadatelka Michaela Lesková své hosty přivítala těmito slovy: „Jak všichni víte, publikujeme na internetu, kde nám moderní doba nabízí řadu skvělých možností. Těší mě, že mohu dávat příležitost také k osobnímu setkání, které hraje velký význam v komunikaci s druhými lidmi.“
Foto a zdroj: www.ibestof.cz
