115

Musím se přiznat, rýžovou kaši jsem párkrát doma zkoušela uvařit, ale bohužel se mi nikdy nepovedla tak, že by ji moje starší dcera snědla. Tak jsem nadšená, že jsme mohli otestovat tuto rýži. Ochutnali jsme ji obě dvě a společně jsme ji snědli. 
Je skvělé, že tato rýžová kaše je bez lepku a bez přidaného cukru. Obsahuje chia semínka, proto je dobré kaši podávat k snídani, kdy vám chia semínka dodají energii na celý den. Kaše je rychlá a snadná na přípravu. Stačí jí zalít horkou vodou, což rozdhoně oceňuji, že jednou za čas se nemusím dělat se snídaní a to maminky s dětmi určitě ocení. 
Jelikož tato kaše není ochucená, určitě doporučuji ji dodat trochu vlákniny ovocem. Dochutit si ji můžete například banánem, hroznovým vínem nebo jablíčkem. Potom také můžete dosladit medem nebo posypat ořechy. Ale přidat můžete i sušené ovoce, které je také bohaté na vlákninu například sušené švetsky nebo fíky. 
Kaši určitě doporučuji jako zdravou a rychlou snídani pro celou rodinu.
 

©2022 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account