70

Hyperaktivita?
_  Hodně mluví – i v situacích, kdy by měl být zticha.
_  Často pomlaskává a vydává různé zvuky pusou.
_  Když musí sedět na židli, vrtí se a hýbá rukama a nohama.
_  Při procházce běhá vpředu před dospělými a nebo skupinkou dětí.
_  Často sahá na jiné lidi nebo věci, dotýká se jich, chytá je nebo do nich dloube.
 
 
Nepozornost?
_  Když se snaží učit, rozptylují ho zvuky z okolí.
_  Dělá mu potíže soustředit se na to, co mu připadá nudné.
_  Dokončit práci mu ve škole trvá déle, než ostatním.
_  Při vyučování se často zasní nebo úplně vypne.
_  Zapomíná, co učitel řekl, že má dělat.
 
 
Impulzivita
_  Lidé se ne něj často zlobí, protože říká nebo dělá věci bez ohledu na ostatní.
_  Často zapomíná plánovat dopředu.
_  Říká nebo dělá věci, které jsou nebezpečné nebo ostatní zraňují.
_  Často se s ostatními dostává do konfliktu.
_  Ve třídě vykřikuje, místo abych se přihlásil.
_  Dělá mu potíže počkat, až na mě přijde řada.
 
 
Rozhodnost
_  Když se musí rozhodnout, dělá mu to velké starosti.
_  Pouští se do spousty věcí, ale nezvládá je dokončit.
_  Písemky a školní práce mu trvají déle než spolužákům.
_  Když musí udělat jednoduché rozhodnutí, potřebuje pomoc rodičů nebo dospělých.
_  Raději něco neudělá vůbec, než abych to udělal nedokonale.
_  Často se cítí zmateně, když si musím vybrat nebo se rozhodnout.
 
 
Sečtěte body v jednotlivých sloupcích a zjistěte kterou oblast u svého dítěte zlepšovat.
Pokud máte nad 6 bodů je vhodné vyhledat odbornou pomoc.
 
Občas máme pocit, že zlobí a oni jen volají o pomoc.
 
A JAK TO MÁTE VY? 
ŘEŠÍTE NĚKTEROU Z TĚCHTO OBLASTÍ?

©2022 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account