Klienti se často ptají a není jim jasné, jaký je rozdíl mezi asistentkou, back-office managerem a office managerem. Často totiž firmy hledají asistentku a přitom potřebují office managera… a obráceně. Připravili jsme pro vás jednoduchý přehled, jaký je mezi těmito rolemi ve firmě rozdíl, abyste věděli, koho přesně hledáte.
*heart* Základní srovnání najdete na našem webu nejasistentka.cz. *heart*
Správná volba administrativní podpory není tak snadná, jak může na první pohled vypadat. Tabulka vám ukazuje hlavní rozdíly mezi jednotlivými rolemi ve firmě. Pamatujte, že asistentka je role určená pro podporu jednoho konkrétního člověka. Back-office manager zajišťuje správu administrativy pro více managerů a už k tomu má zpravidla tým. Office manager už je vyloženě vedoucí, který manažersky vede druhé lidi k výsledkům a je platným členem středního a vyššího managementu firmy a má dohled a odpovědnost za strategické projekty kanceláře.
Koho vybrat?
Správná volba administrativní podpory není tak snadná, jak může na první pohled vypadat. Tabulka vám ukazuje hlavní rozdíly mezi jednotlivými rolemi ve firmě. Pamatujte, že asistentka je role určená pro podporu jednoho konkrétního člověka. Back-office manager zajišťuje správu administrativy pro více managerů a už k tomu má zpravidla tým. Office manager už je vyloženě vedoucí, který manažersky vede druhé lidi k výsledkům a je platným členem středního a vyššího managementu firmy a má dohled a odpovědnost za strategické projekty kanceláře.
O tom, jak s jednotlivými asistentkami/back-office/office managery ve firmě pracovat, se můžete víc dozvědět a naučit na našem workshopu. A pokud jste sama asistentkou/back-office/office managerkou, přijďte své dovednosti rozvinout na setkání určené přímo pro vás!
Jaké další rozdíly mezi pozicemi vnímáte vy?