93
JAK SE ZBAVIT STRESU
Žijeme v době, kdy jsou na nás neustále kladeny větší a vyšší nároky. Ze všech stran se na nás valí přehnané požadavky ať už jde o pracovní, nebo osobní život. I nároky na dnešní vztahy se neustále zvětšují. To vše nás dostává do stresu čím dál častěji.
Dnešní digitální doba internetu tomu vůbec nepomáhá. Pravě naopak vše ještě zhoršuje a umocňuje. Proto je nezbytné vědět jak se zbavit stresu a jak s ním vůbec pracovat, protože jinak můžeme vážně ohrozit své zdraví a svůj život.
Existuje celá řada metod, technik a cvičení, které pomáhají zvládat a zbavit se stresu. Každému bude fungovat a vyhovovat jiná metoda, proto je na každém, aby jsi našel svou metodu jak se zbavit stresu.
CO JE TO STRES?
Stres je reakce těla na jakoukoli změnu, která vyžaduje úpravu nebo reakci. Tělo reaguje na tyto změny fyzickými, mentálními a emocionálními reakcemi.
 
ZMĚNY V TĚLE VYVOLANÉ STRESEM
Stres zpomaluje normální tělesné funkce, jako je trávicí a imunitní systém. Všechny zdroje se pak mohou soustředit na rychlé dýchání, průtok krve, bdělost a využití svalů.
Tělo se během stresu mění následujícím způsobem:

    Zvýšení krevního tlaku a tepové frekvence
    Dýchání je rychlejší
    Trávicí systém se zpomaluje
    Imunitní aktivita klesá
    Svaly jsou napjaté a stažené
    Zvýšený stav bdělosti brání spánku

 

1.MEDITACE A JEJÍ VLIV

Když pravidelně medituješ, dáváš svému tělu všechny výhody hlubokého odpočinku, které postupně pomáhají uvolňovat nahromaděné účinky chronického stresu a obnovit tvé tělo do přirozeného stavu rovnováhy a zdraví. Meditace je číslo jedna v procesu jak se zbavit stresu a měla by jsi meditovat každý den. Ideálně si z meditace vytvořit ranní rituál. Jde o jeden z nejlepších ranních rituálů vůbec.
Chaos v naši mysli vyžaduje naší pozornost. Je to jako malé dítě. Chaos udělá vše, co bude v jeho moci, aby udržel tvou pozornost a tvou úroveň stresu na vysoké úrovni. Při meditaci můžeš využít klid své mysli k ochladnutí a podmanění chaosu a tím pádem i stresu. Když jsi v hluboké meditaci, tak jednoduše jen sleduj svou mysl, své myšlenky, pocity a chaos své mysli. Tím, že se staneš pozorovatelem své mysli, který se se svou myslí a chaosem v ní nebude ztotožňovat, nebude ho nijak soudit, hodnotit, ani mu věnovat pozornost, tak tím pádem nedostane žádnou energii a zmizí. 

Existuje celá řada relaxačních technik a ty nejlepší z nich si představíme v tomto článku. Obecně jde o způsob, kdy pomoci relaxace uvolníme celé své tělo, ale i mysl. Jednoduše vypneme hlavu.
Pokud chceš zažít velice hlubokou a příjemnou relaxaci, tak ti představuji naší meditaci a relaxaci. Tato prožitková meditace a orgasmická relaxace ti přinese úžasné výsledky při každodenním používání. Můžeš zažít úžasné prožitky a budeš relaxovat tak hluboko, že dojde i k regeneraci tvého těla a tvá mysl se dostane do hlubokého stavu klidu a míru.
Vyzkoušej naší meditační relaxaci níže a používej jí každý den a výsledky se dostaví brzy. Jde o velice účinnou cestu jak se zbavit stresu a lépe zvládat stresové, ale i emoční situace.
 
3.  CVIČENÍ ÚČINNÁ FORMA JAK SE ZBAVOVAT STRESU
Cvičení je jednou z nejdůležitějších věcí, kterou můžeš udělat v boji proti stresu.
Fyzické přínosy cvičení jako je zlepšení fyzické kondice, zmírnění stresu, úzkosti a boj s nemocí byly už několikrát vědecky prokázány a doporučuje se být fyzicky aktivní, pokud chceš zlepšit své fyzické i duševní zdraví. Cvičení je také považováno za životně důležité pro udržení duševní zdatnosti a pomáhá výrazně snížit stres. Studie ukazují, že cvičení je velmi účinné při snižování únavy, zlepšování bdělosti a koncentrace a při zlepšování celkové kognitivní funkce. To může být velice užitečné, když stres vyčerpává tvoji energii a snižuje schopnost soustředit se.
Když stres působí na mozek, tak je to provázáno mnoha nervovými spojení, které vnímáme a cítíme také ve zbytku těla. Je tedy logické, že pokud se tvoje tělo cítí lépe, tak to bude mít pozitivní vliv na tvou mysl. Cvičení a jiná fyzická aktivita produkují endorfiny hormony v mozku, které působí jako přírodní léky proti bolesti a také zlepšují schopnost spánku, což opět a zase snižuje stres. Meditace, akupunktura, masážní terapie, dokonce i hluboké dýchání, mohou způsobit, že tvé tělo bude produkovat endorfiny.

JAK POMÁHÁ CVIČENÍ V BOJI PROTI STRESU

    Stresové hormony: Cvičení dlouhodobě snižuje stresové hormony tvého těla jako je hlavně kortizol. Pomáhá také uvolňovat endorfiny, což jsou hormony, které zlepšují tvoji náladu a působí jako přírodní léky proti bolesti.
    Spánek: Cvičení může také zlepšit kvalitu spánku, která může být negativně ovlivněna stresem a úzkostí.
    Sebevědomí: Když pravidelně cvičíš, můžeš se cítit lépe a sebevědomější ve vztahu ke svému tělu, což zase podporuje duševní pohodu, která pomáhá v boji proti stresu..

 

4.  SMÍCH
 
5. POSLECH RELAXAČNÍ A MEDITAČNÍ HUDBY
 
 
6. HLUBOKÉ DÝCHÁNÍ ÚČINNÁ FORMA JAK SE ZBAVIT STRESU

 
7. VDĚČNOST TAKÉ POMÁHÁ ZMÍRNIT STRES
 
8. TRÁVIT ČAS SE SVÝM DOMÁCÍM MAZLÍČKEM
 
9. MAZLENÍ A SEX
 
11. POBYT V PŘÍRODĚ
 
12. PŘÍTOMNÝ OKAMŽIK JAKO CESTA JAK SE ZBAVIT STRESU
 
13. KVALITNÍ SPÁNEK JE CESTA JAK SE ZBAVIT STRESU
 
 

©2022 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account