Chtěla bych se s Vámi podělit o velmi důležitou radu, kterou lze slyšet z různých míst – Nepodepisuj nic, co jsi si nepřečetl.
Znáteho ho?
Doufám, že ano, protože dle internetových diskuzí a hodnocení bankovních produktů to vypadá, že hodně lidí tuto poučku nezná. Proč si přeci číst např. 5 stran, když to jen můžu podepsat a mít slibované výhody.
Nejrychlejší zákazník, co má hned vše podepsáno však může narazit. Následně už sdílejí své hozhořčení za “neoprávněné poplatky”, neposkytnutou odměnu a sníženou sazbu na internetu, forech, sociálních sítích a mezi přáteli.
Hodně často je však vidět velmi smutná věc, recenzenti nebyli ochotni zjistit si podmínky, za nichž je smlouva uzavírána. Tedy přečíst si smluvní dokumentaci nebo např. ceník banky, u níž si zakládají účet. Pár minut, které je třeba obětovat však stojí před nemilým překvapením.
Takže ruku na srdce, čtete si dokumentaci či informace od banky ohledně změny ceníků?
